Breaking News

Thursday, November 4, 2010

Home » , » Rakan tidur malam yang tanpa diundang??

Rakan tidur malam yang tanpa diundang??

Asek lawak je kan haaa ni aku nak kasi korang sampai x leh tidur malam plak
agagaggaaaa ni kisah real yang telah dirakam oleh cik ct tv skodeng a.k.a cctv :D



Perhatikan betul-betul gambar di atas. Nampak tak? Ops, lupa nak cakap yang jangan tengok sebelum anda tidur. Nanti confirm takleh tidur. SERAM beb!!!

17 comments:

  1. katil y ujung tu mang utk die ea..ger...

    ReplyDelete
  2. hahaha pelik mula2.. bila tgk betul2 baru nmpak.. hahaha.. mcm tak cukup kain jer tue.. pe kata tmbah lagi 1 lapis guna cadar.. hahaahah

    ReplyDelete
  3. erk...tue betul ke tak??
    mule2 x perasan..tup tup baru perasan..

    ReplyDelete
  4. @+dieabella+ agagagagaa ak nak takowt kn korang
    last2 korang yg wat aku gelak agagaggagagaaa....

    ReplyDelete
  5. malam ni tidur ta nak tutup lampu!

    ReplyDelete
  6. haha xleh bla..dh r tido sorg...."abah,suzie chop tido dgn umie!!!!" huish

    ReplyDelete
  7. manemane === ?
    ouh , sudaa nampak .
    taa takut pon .
    katil aku muat untuk 2 org je ,
    aku & adik aku .
    tiada ruang untuk si dia , bhaHAHA (:

    ReplyDelete
  8. biar btol gmbr ni??membe ak biase je bwt mcm ni

    ReplyDelete
  9. yang mana 1 paling menyeram kan?haha.

    ReplyDelete
  10. erk.. ape seksi sangat member yang tidur tu.
    ish3. aurat~

    ReplyDelete
  11. tekejutt aku ! -.- cane laa nak tidur nnt !

    ReplyDelete

Designed By