Breaking News

Isnin, 21 Februari 2011

Home » » Tanda kekuasaan ALLAH SWT

Tanda kekuasaan ALLAH SWT


As-salam......aku terpegun dan kaku bila tengok gambar-gambar pohon yg berbentuk kalimah allah,tadi aku teringat kisah pohon pohon yang berbentuk kalimah allah kat german suatu masa dahulu mungkin ramai yang dah tahu kan,dan mungkin ada yang tak tau lagi...aku google punya google tadi dan aku jumpa beberapa picture yang mengandungi gambar-gambar semulajadi yang berbentuk kalimah allah..jom sama-sama kita tengok :)

Kalimah Tauhid Pada Deretan Pokok Di German

Kalimah ALLAH Pada Sarang Lebah

Buah Terung Beruratkan Tulisan Jawi

Pokok Rukuk Tepat Menghala Ke Ka'abah Di Austria

Kalimah ALLAH Pada Sepohon Pokok Kaktus

Salah Satu Bukti Bahawa Kita Ini Dicipta Oleh ALLAH SWT

Kalimah ALLAH Pada Sarang Lebah

Kalimah ALLAH Pada Badan Ikan Di Senegal

Kalimah ALLAH Pada Batu

Kalimah ALLAH Pada Sebiji Terung

Maha Suci Allah Tuhan Pencipta Langit Dan Bumi. Tidak Sia2 Ciptaan Engkau Agar Orang Beriman Bertambah Keimanan Mereka.

sumber: google.com.my

13 ulasan:

  1. Subhanallah! sesungguhnya Allah itu benar2 wujud!
    Saat Aku Kau Pilih

    BalasPadam
  2. kalau perasan di tapak tangan ade huruf 18 and 81 dalam nombor (arab) kalau di tambah 18+81=99,99 name ALLAH S.W.T...
    subhanALLAH..:)

    BalasPadam
  3. setiap kali aku tengok gambar macam ni ..
    terus teringat kat lagu ni..

    http://www.youtube.com/watch?v=Vlrb1rOT36o

    kebesaran Allah sebenarnya ada dimana2 fikirkan :)

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Subhanallah~
    kagum dengan kebesaran-NYA~

    BalasPadam
  6. nice share...
    harap2 jgn ler suma pandai sbut jer:)

    BalasPadam

Designed By