Breaking News

Monday, August 1, 2011

Home » » Diary Ramadhan: Hari Pertama Boboi Puasa.

Diary Ramadhan: Hari Pertama Boboi Puasa.


boboi! ooo boboi! meh sini jap tolong nenek!

alaa! boboi penat la nek! boboi kan pose aaa! mane larat nak panjat pokok kelapa tu..

ehh! budak ni sini la kejap, nenek nak mintak tolong boboi pergi kedai pakcik abu la!

ohh hehe ok ok! tapi nek nak pergi naik kete ke naik tren?

boboi! boboi tu pose je, bukan hilang ingatan, kedai pakcik abu sebelah umah kita aje!!

hehe boboi lupa la nek aaa nenek nak soh boboi beli kepsi tuk buka kan aaa! yeyyy!!

ishh nenek nak soh boboi beli santan kelapa dengan tepung! dah pergi cepat!!

aaa tapi nek nak guna cash ke kredit card??

T_T ada nenek tumbokk muka boboi ni kang, p amek duit kat dalam laici tu cepat!!! grr

'Dengan pantas boboi berlari ke dalam rumah dan mengambil duit seperti yang di perintahkan oleh neneknya, oh ya lupa nak cerita sedikit sebanyak tentang boboi, boboi bukanlah boboiboy, boboi hanyalah budak biasa yang cute comel kacak dan ensem! aaahh pendek kata segala yang baik ada pada boboi la, cuma satu hehe..'

dalam perjalan ke kedai....


HOIIII boboiiiiii!!!!!!! (Sergahan yang amat dasyat)

aaaaaarrrhhhhhhhhh!!! omg! omg! omg! jangan rompak saya tolong! tolong! (boboi menjerit)

HAHAHAHAH! KIHKIHKIH! (hilaian tawa kudin)

huhh tanjat boboi tau!! ko ni kenapa kudin??

ala aku gurau je, ko nak pergi mana boboi, jom g skodeng kat tepi sungai tu, huu cikaro wooo!

gila ko tak nak la? dosa la tuhan marah tau! ehh kudin ko makan aiskrim? ehh ko tak pose ea??? aaa bagitau tok ketua?

ehh aku tak sengaja, pose aku terbatal sebab aaa sebab!

sebab apa? sebab ko lupa??

bukan la? sebab aaaa tadi pakcik depan umah aku terkentut aku terbau kentut dia, batal la pose aku?

ehh ye ke??

betul aku tak tipu, kalau terbau kentut pose batal tau?

kudin ko kentut sekarang??

nak buat apa??

ko jangan banyak cakap la, buat je??

kejap ea emm mmmm proOOO000ttttttTTT!! erhhh fuhh!

fiuuuuuhhhhh! busuk nyee kentut ko kudin! aaaa bak sini aiskrim ko tu?

kudin tercengang kejap.. boboi terus berlalu sambil membedal aiskrim kudin T_T


BERSAMBUNG................



WATAK-WATAK.

Dafi af as boboi.
maya karin as nenek boboi
anuar zain as kudin

11 comments:

  1. HAHax! boboi lembut rupanya. Abg umar reka sniri ea? kreatifnya.. :)

    ReplyDelete
  2. boboi tue macam awk jer...
    haha =D

    ReplyDelete
  3. hehehe.. =))
    boboi dah buke pose dah..

    ReplyDelete
  4. nenek oh nenek! duit takde dalam LAICI. boboi dah tengok dah. takde pun. =))

    ReplyDelete
  5. wahkahkaakhah....lawak gila cerpen..aku ingat boboi tue c OMG sepah..ahahhaa

    ReplyDelete
  6. haha! xleh bla!pecah peot aku layan!

    ReplyDelete
  7. hehe thanx semua sebab sudi baca cerpen ni, insyaallah ada sambungan nye :D :D :D selamat berpuasa k. :x

    ReplyDelete

Designed By