Breaking News

Rabu, 14 September 2011

Home » , » Tajuk Cerpen Ni: Tolonglah Baca Kejap. terima kasih.

Tajuk Cerpen Ni: Tolonglah Baca Kejap. terima kasih.

kepala aku tengah ngiongg3..
tak tentu arah, dah dua hari rasanya since dia tak berapa nak sihat,
bukan tak berapa lagi? dia memang tak sihat,
sungguh tak tentu arah hidup aku,
ye! mana taknya aku tak mampu nak buat apa-apa,
memang teruk, tapi ada lagi yang teruk,
malas nak cerita la,

chuxx gadis yang manja comel periang, pelengkap hidup aku,
itu memang sangat jiwang dude,
tapi aku bercakap tentang kebenaran dalam hati aku,
yahh walaupun dia tak ada kat depan mata aku,
aku tak tau apa yang dia buat, dia ok ke tak,
even aku tau dia tak ok, pelbagai dugaan yang datang,
satu, satu, eh kadang-kadang sekali 3 datang,
dalam pada masa yang sama aku tak mampu buat apa-apa,
itu adalah salah satu perasaan teruk yang membelengu hidup aku,
masa aku berjalan-jalan kat tepi jalan,
jalan punya jalan sambil mengalamun, tenggggg!!
tersepak batu, batu!!! ciss!!!
batu jugak yang aku salah kan,

pelik betul bunyi aku tersepak batu tu hehe.
tu masalah aku selalu salah kan sesuatu tu tak bertempat,
dulu aku pernah berdoa,

aku tak pernah menyesal dilahirkan ke dunia walau aku dilahirkan serba kekurangan dan aku tak pernah mengejar kekayaan dunia, atau mencari, aku hanya ingin kau berikan aku untuk aku kenali semula erti kasih sayang dan cinta,

kan elok kalau masa tu aku mintak ada superpower?
hehe! superman beb! oh ye! hampir terlupa,
dah bercerita panjang ni aku lupa nak perkenalkan diri aku,
aku seth tan, sebut betul-betul bukan setan ok! seth tan!
hidup aku berterabur sebab tu aku tak tau mana nak mula,
eh aku sebenarnya nak bercerita pasal kekasih aku
ok sorry aku lupa, oh tidak aku lupa, aku lupa, aku lupa,
er~ apa kata kita sambung lain kali je.

ehh! kejapnya ni episod baru ke, hehe.. ok3..
GF aku masih dalam keadaan kurang sihat
dengan keadaannya macam tu, tengoklah dah pukul 4 pagi?
dude aku tak boleh tido, lagi satu aku takot kalau tido,
nanti aku termimpi ana raffali, omg itu memang menakutkan,
ehh tak ada apa-apa hehe, k da la malas aku nak cerita lagi kang tah apa yang jadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By