Breaking News

Thursday, December 8, 2011

Home » , » Ayat Budak Sekarang[Gedik+BM Fail]

Ayat Budak Sekarang[Gedik+BM Fail]


WTF : OIt ! HeY NuCk TeNaL NuN AwaCK BolerH ?

Me : Huh ? Ohhh ...

WTF : SoH , AwAck DuCk MaNeRW , UmOXx AwaCK BaPerW ?

Me : kjg , 17 .
WTF : ArE SaL NuN AwACK NhEe SorMBowng SanaRD ?

Me : Huh! =='

WTF : KawO InGaRt KaWo BaGush SanArd KHeeR , BerLaRGark , SormBornG , Bajet Nuck MaRMPoZ GOdIeeYaa PhUii !!

Me : Oke .
*After a few Minute Later =='

WTF : AwAck ToWiEe ArhH , SaiYer MeMaEN JHeeE TaRk BeTOrl TowieE YerHh

Me : K .

WTF : AwaCK YerrH POwNG JUnGUn ArHh SoRMBOwnG NuN TiTTEw ..

Me : ( Aperw Bubbee ayartt Koh NiH Arhkoe Tak pUrhamm Larhhh BunckSart ! )

WTF : ape yang awak anta saya tak paham !

Me : Tau pun..abistu kau ingat aku paham ke bende yang kau anta SETANNN.. !

#rasa macam nak lempang je budak zaman skg ni, merosakkan bahasa?
sumber ilham yg aku rembat dari google,,,

5 comments:

  1. Hahaha. memang bodoh gila. merosakkan. hadoyai. short-form ke tuh? rasa cam mkin pnjang je. (:

    ReplyDelete
  2. hahaha..biase la..budak remaje baru nk meningkat dewasa..bile dah tua nnti baru dia sedar ape yg dia wat tu sbnrnye bodo giler...pengalaman kan mengajar kite menjadi lebih matang~ =)

    ReplyDelete
  3. betul2 merosakkan bahasa.... kerajaan bermatian kempen bahasa melayu.... tapi, dirosakkan plak bahasa tu...

    ReplyDelete
  4. terbelit lidah nak baca satu satu. kena amik masa yg lama ni nak faham satu2 ayat.tak menahan weh camni. rasa nak lempar je laptop kalau baca entry camni. terus klik pangkah kalau ada budak yang menaip entry cam gini. hik3 =D

    ReplyDelete
  5. haha. mmg fakta pun. sumtime geli plak baca diorang punya dialog. entah dari mna diorang jmpa bhasa nie :)

    ReplyDelete

Designed By