Breaking News

Wednesday, December 7, 2011

Home » , , , , » Gunting Rambut Di pavilion... [joke je]

Gunting Rambut Di pavilion... [joke je]


pada suatu hari ketua anti pavi, telah dipaksa ibunya untuk menemani ibunya membeli belah di pavilion, tapi malangnya arun, bukan nama sebenar dan bukan juga aaron aziz telah enggan untuk menemani ibunya, si ibu berang dan ingin memotong 90% duit belanja sekolah arun, lalu arun akur dan terpaksa mengikuti si ibu ke pavi.

situasi cemas berlaku apabila si ibu kompius melihat rambut arun yang panjang, ibu arun kompius kerana arun kelihatan supo pondey, lalu si ibu memaksa arun memotong rambutnya..

pada mulanya arun enggan tapi setelah ugutan ibunya yang dasyat, arun pun akur, dan pergi ke sebuah saloon, dengan muka yang hodoh lagi buruk arun membuat muka selengenya dan duduk, lalu amoy yang cantik pun menghampirinya dan bertanya, "ya adik, na potong macamana punnyeee punn" lalu dengan serta merta arun bangun dan menempek dengan sekuat hatinya "KALAU AKU TAU NAK GUNTING MACAMMANA AKU TAK DATANG SINI LA !!!!!!"
belum sempat amoy cantek tu berkata apa-apa arun terus blah.. APTB APTB APTB!!

dengan rasa bengang arun pun masuk lagi ke sebuah kedai gunting mamak, arun mula rasa lega mamak ni mesti dah pro, lalu arun pun masuk dan duduk, lalu mamak pun datang dan bertanya, "yaa adikk mau gunting kaa" arun pun berbulu-bulu mendengar, lalu dia dengan menahan bengkek dan berkata, "ya mamak" mamak pun dengan exited mencari alatannya, lalu mamak tadi bertanya "aiyooo adekk ini rambut itu serupa tayar basikal la hoho, apa macam mau potong adek" belum sempat mamak tu berkata-kata, "hoiii orang kat pavi ni memang bahalol ke bukak kedai gunting tapi tak reti nak gunting rambut" dengan rasa bengang arun terus blahh, mamak hanya tepuk dahi, aiyoyooo... APTB APTB APTB!!

lalu arun pergi kepada ibunya dan ibunya pun terkejut melihat arun tidak memotong rambutnya lagi, si ibu pun bertanya, "kenapa kau tak potong rambut?" dengan muka ibu2 yang kecewa -.-, arun pun menyaut, "diorang tak reti potong rambut la, ada diorang tanya arun macam mana nak potong rambut, kalau arun reti potong rambut baik arun potong sendiri je" ibunya diam seketika dan berkata dengan nada yang sadis, "kau ni muka da la hodoh, perangai pulak bangang, maksud diorang tu kau nak potong style apa bahlol!! dan bebelan demi bebelan seorang ibu kepada anaknya yang sengal :D

#moral: jangan jadi bongkak.....

No comments:

Post a Comment

Designed By