Breaking News

Rabu, 14 Mac 2012

Home » , » Alamak gua Rock.

Alamak gua Rock.

ehh "ehh lu cantik la gua nak ngorat lu boleh x?"

eiiii alamakkk dia x layan pulak, ehh gua mintak izin nak ngorat lu minah, aaaa x cukup sopan santun lagi ke,

alamakk da lapan taun gua single, alooo bro nama gua kapak, nama penuh lu boleh tengok kat profile gua, gua berasal dari mana mana je bro, sebab gua sedar sedar je gua kat tong sampah, seluar gua koyak2 bro sebab gua rrrockkk, tapi itu yang nampak bro, yang x nampak gua mana mampu nak beli seluar baru =.='

bro, kadang-kadang gua layan jugak lagu rabbani, gua solat lima waktu bro, rockk2 jugak bro, masa depan gua fikir jugak bro, tapi bro taraf rock gua masyarakat pandang sama taraf dengan mat rempit,

bro lu mesti x tau mat rock macam gua ni la yang selalu ada masalah cinta, gua manusia jugak bro, tu si minah gua xtau nama full dia, maklom la dengan gua pun dia xnak cakap bro, busuk sangat ke muka gua bro, bro gua bukan tak ada masa depan cuma kat masa depan tu je gua ada ke x,

T_T

gua tak sanggup dah bro, gua bukan tak ada career bro ehh gua yang main gitar untuk nirvana bro, org cakap gua x romantik, gua beli baju bunga bunga bro gua pakai depan minah lari tutup mata bro, bro maklom la bunga bunga jugak rockk bro, gua kasi koyak2 jugak dah habit bro, nroockkkk...

lu bayang bro gua jalan kaki lapan kilometer sebab nak pergi bustop tunggu minah hari hari bro, gua mana mampu nak naik LRT, x cukup lagi ke bro cinta yang gua tunjuk, dah la bro tunggu next letter dari gua k, stay tune dan jangan lupa dengar era bro, maklom la era kini hanya memainkan muzik hits yang terbaik!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By