Breaking News

Wednesday, March 14, 2012

Home » , , » Soalan wajib bagi penampo..

Soalan wajib bagi penampo..

Kalau sehari tak dengar soalan bangang memang tak bangang la rasa diri kan :D dah selalu sangat dah kita dengar jiran-jiran punya jiran nampak kita tengah makan "ehh umar ngah ngape tu, makan ke?" hahaha tu bukan mintak penampo tu mintak kaki pun ada.

kalau korang tak ada idea nak tanya apa kat jiran ke anak jiran ke sape sape je, leh la refer kat bawah ni ea.

"Berapa tahun warranty nih?"
bertanya pada kawan yang jual barang sekenhen.

"Abang nak kawin lagi satu boleh?"
bertanya pada isteri, padahal rokok pun minta duit bini.

"Bang ada jual battery AA tak?"
bertanya pada penjual daging.

"Lesen beli ke?"
bertanya pada orang yang tersepit akibat langgar pokok.

"Lift rosak lagi ke?"
bertanya pada orang yang dah naik tangga sampai tingkat 7.

"Kau ni mat rempit ye?"
bertanya pada orang yang kaki tangan muka kena balut.

"CD ori ada ke?"
bertanya pada penjual CD haram depan kedai burger.

"Kat sini ada buaya ke?"
bertanya pada orang yang sedang mandi di kolam renang.

"Boleh bayar dengan kad kredit tak?"
bertanya kepada penjual aiskrim.

"Kau ni ada masalah kan?"
bertanya pada orang yang nak terjun bangunan.

No comments:

Post a Comment

Designed By