Breaking News

Jumaat, 14 September 2012

Home » , » Koleksi Gambar lawak!

Koleksi Gambar lawak!

dari kita membosankan diri apa kata layan kejap beberapa koleksi gambar lawak dari simpanan aku hehe... lawak-II pun ada faktanya hehe..


Part ni majoriti lelaki memang biasalah kan hehe... sebagai seorang lelaki pandangan aku ialah niat kita baik kita tak nak nanti si "GF" fikir yg kita lebihkan perkara lain dari dia betul tak. nak jaga hati la kata kan hahhaha...


yang ni pulak kalau nak di ikutkan memang ibarat terkena tembakan sniper hehe, dah memang lumrah kehidupan tidak kira apa jua bangsa, sikap menuding jari ibarat satu universal culture...


Ok part yang ni aku pernah tweet Jehan miskin, siap aku tanya direct lagi product ni betul-II wujud ke, tapi malangnya retis yg kacak macam beliau mana nak layan kan, (bajet) tapi seriously setiap kali aku tengok memang kaw kaw aku bantai gelak, lebih-II lagi part slogan dia bhahahahhaa... xleh blah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By