Breaking News

Wednesday, November 28, 2012

Home » , , » Nak bogel depan pavilion, nak potong ANU, nak sedekah DARA kalau malaysia menang.

Nak bogel depan pavilion, nak potong ANU, nak sedekah DARA kalau malaysia menang.

Hanya mampu geleng kepala tergelak macam kambing, rasa nak lempang dorang ni pun ada, yg jadi masalahnya mereka ni bangsa melayu sama macam aku jugak kalau dorang ni bangla ke nepal ke lantak p laaa, tapi tak tau kenapa dorang ni akal cetek sangat.

ni apa ke mentalan budak ni kau dah cakap dan kau harus kotakan nak potong anu kan, haa ambik pandang rendah kat bangsa sendiri lagi. potong jangan tak potong.

tengok laa sian mak bapak dorang ni, yg sekor ni nak bogel depan pavi dah tak ada maruah ke, haa kan dah dapat publisiti murahan.



yang ni lagi gila tah tahap tapir agak eh pemikiran. kalau malukan diri sendiri je tak tak apa ni dah tentu kaun hawa lain terasa tempiasnya. sedekah dara konon. puiiii

janji harus lah di tepati. :) cakap malam dengar dengar cakap siang pandang pandang, tweet jangan sebarangan haa, publisti murahan dapatnya... kehkehkeh semoga kalian insaf dan deactivate account tweet ea bhahahhaa.

lembu pun berakal la weh.

No comments:

Post a Comment

Designed By