Breaking News

Tuesday, November 27, 2012

Home » , , » oh bini siapa ku.

oh bini siapa ku.


aku tertanya-tanya macam mana la hidup aku nanti bila dah ada bini, hidup sebagai seorang laki kepada bini aku, perhh dari hari aku lafazkan aku terima nikahnya sampai la ke akhir hayat dia tanggungjawap aku, berat giler kan, terdaya tak aku nak membimbing bini aku nanti, dan soalan yang bermain siapa pula yang bakal jadi bini aku nanti?

baik ke dia jahat ke dia nakal ke dia, comel ke dia cantik ke dia. reti tak dia masak reti tak dia buat kerja rumah, reti tak dia masak sambal petai feveret aku? haa yang paling mustahak boleh ke dia tahan dengan kerenah aku? boleh ke dia tahan dengan perangai aku, mampu ke dia hadap susah senang dengan aku.

persoalan pasal bini aku ni memang buat aku nerves jangan bini bini ku perkasa dah la hahahah. seronok betul hidup ni kalau macam dalam drama tu kan. bukan main. haha.

jika anda yg membaca ni adalah bakal bini bini aku ingat pesan ni, kenali hati fahami jiwa lihatlah awan pandang ke arah langit pejam kan mata.

1 comment:

Designed By