Breaking News

Thursday, November 29, 2012

Home » , , , » Tolong la jangan ganggu hidup aku, aku cakap tak nak, tak nak la!

Tolong la jangan ganggu hidup aku, aku cakap tak nak, tak nak la!


Puiiii laa kau ingat kau cantik kau harum aku heran dengan kau, walau sehebat mana mereka berkata tentang kehebatan kau, walau seramai mana yg kata mereka tergila akan engkau, aku tidak peduli la, sikit pun aku tidak akan jatuh hanyut dengan semua godaan itu.

huh kau jangan ingat dengan haruman yg menggoda itu mampu membuat aku cair kau jangan ingat walau dengan hantaran perbelanjaan yg kau tawarkan begitu murah aku akan terpedaya, tidak sama sekali aku tidak akan pernah terpedaya dengan godaanmu..

jenis seperti kau bukan taste org yg bercitarasa tinggi seperti aku, sudahlah jangan kau coba mengganggu aku lagi aku tidak sudi dengan kau, dan sesekali kau ingat aku akan jatuh dengan godaanmu tidak sama sekali.

kau sama saja seperti yg lainnya bersepah di tepi jalan dan aku tidak pernah walau sekali memandang mu tidak walau sekali pun kau ingat itu. aku muakk melihat rupa kau yg buruk lagi mengerikan jauh lah kau dari hidup ku jangan ganggu aku lagi... sudah cukup cukup lah aku menyampah!!!!







cissss aku tidak pernah tergoda dengan segala godaan kau tidak sama sekali ciss ciss cisss huarghhhhhhhhh!!!!


ni errr -_____-"

3 comments:

  1. Hamboi gengsternya dia..Rupa-rupanya dok cerita pasal durian.hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha ape la yg awk dok pk ek anisa :D

    ReplyDelete
  3. yang last tu durian belanda... org buat jus je.. takde lg makan isi dia.. =))

    ReplyDelete

Designed By