Breaking News

Isnin, 31 Disember 2012

Home » , , , » Trick dan cara nak dapatkan status facebook like yang beriban-riban dengan LikeLO.

Trick dan cara nak dapatkan status facebook like yang beriban-riban dengan LikeLO.



kalau korang kaki ber'facebook mesti korang teruja nak status korang orang like kalau boleh nak beriban-riban orang like kan. even status korang tu "caye da beyakk hukhuk"

gua ada trick baik punya, hehe. senang je kalau korang nak status korang dapat like yg beriban-riban.

first sekali korang masuk sini. korang kena subscibe FB aku nak add pun boleh hahaha, tu kira upah aku ajar korang trick ni la haha boleh kan kan.. CLICK SINI.

dah subscribe belum, jangan nak tipu ea tak baik tau aku memang tak tau tapi tuhan maha mengetahui. haaa tipu dosa masuk api neraka haa.

ok kalau dah setel step first tu pergi ke website ni... click sini...

tuk guna software ni korang perlukan token cara nak dapatkan token FB korang tengok kat screenshot bawah ni.




bila dah masuk website tadi tu, korang kena dapatkan token dulu caranya click kat "click here


then akan keluarlah benda alah ni, after that click kat "install" nampak kan?


bila dah click kat install, make sure kena "Succes" then copy link kat URL tu, link tu la token korang. kalau nak memudahkan lagi korang save la link token tu nanti kalau nak guna just copy paste je.



last sekali paste kan dekat kotak merah tu then click submit. 

taraaaaa setel dan boleh la guna dengan bahagianyaa....... but make sure jugak korang punya status kena "public". amacam faham tak. kehkehkeh. 

NOTE MERAH* kadang-kadang server dorang ni problem kalau keluar error just refresh and try again and again. aku dah cuba and berjaya 1000% kahkahkah tapi aku tak guna pun. :) aku lagi suka orang like status aku dengan ikhlas dan kerana status tu.

ok ariossss thank for reading harap berguna la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By