Breaking News

Ahad, 16 Februari 2014

Home » , , » Dunia belog yang sama

Dunia belog yang sama



Sejak aku tinggalkan Dunia belog pada 8 juta tahun yg lalu keadaan dan tipikalasinya masih sama dan tidak ada perubahan yg ketara, cuma ada perbezaan dimana kalau dulu majoriti para beloges berbelog sekadar minat dan hobi duit tu sebagai sampingan je la, tetapi hari ini ada yg menjadikan dunia belog sebagai mata pencarian harian atau pun sumber pendapatan tetap itu satu kemajuan yg harus nora berikan empat bintanggg...

apa yg aku cakapkan sama ialah dari dulu sampai sekarang majori blog budak pompuan terutamanya, berat bertan-tan, nak loading punya la lama, apa yg korang letak pun aku tatau, tanpa sempat mengskoding intinya aku terpaksa tekan pangkah.. -__-"

keduanya masalah lagu, deyyy dekat lappy aku ni ada berjuta-juta lagu, orang masuk belog hang bukan nak dengar lagu kalau nak dengar lagu baik gua bukak radio -___-

ketiganya comment box yg ada captcha  verification aiyooo kemon laa, betul bagus niat nak menghalang spammer, tapi agak laa.. dalam masa yg sama menghalang para komentar yg lain juga..

baiklah ini semua ikhlas dari hati...
haihh banyaknya aku nak komplen lagi ni hahahha,,, ok la blog anda suka ati anda :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By