Breaking News

Jumaat, 14 Februari 2014

Home » , , » Tutorial cara Activate Windows 8.1 | how to activate windows 8.1

Tutorial cara Activate Windows 8.1 | how to activate windows 8.1




Kali ni aku nak kongsi dan share tips dan cara untuk activate kan windows 8.1. caranya mudah je, pertama sekali korang kena la install windows 8.1 dulu kehkehkeh...

bagi aku windows 8.1 ni walaupun nampak rumit tapi lebih friendly user, selain dari start up yg gila super fast and furious...

langkah pertama korang perlu download file disini. sesudah download extract dan run kan sebagai admin, dan pilih activate dan anda boleh pilih sama ada nak activate kan windows 8.1 atau office2010/2013.




Ni bukti keberkesanan aku try kat laptop aku sendiri haa...siap update bagai...

untuk masalah watermark pula korang boleh download disini.. dan jangan lupa tick kan pada remove all watermark..

selamat mencuba kalau ada masalah boleh hubungi aku hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By