Breaking News

Friday, March 7, 2014

Home » , , , , » KontroBasi Hanez Suraya Usah keruhkan Keadaan

KontroBasi Hanez Suraya Usah keruhkan Keadaan


Kejutan demi kejutan, sampai hilang seketika bahang PRK di kajang dek kerana Kisah cinta Hanez suraya dan suami orang er!
siapa hanez suaraya ni, pelakon hebat ke, gua jarang tengok dia berlakon, eceli Gua memang tak tengok sangat drama melayu kehkeh, sebab kat realiti pun dah bersepah sangat drama melayu. aiyoo...

Tindakan hanez suraya membuat sidang media dan meminta isteri si Romie meminta maaf secara terbuka Nampaknya bukanlah tindakan bijak untuk membersihkan namanya, kahkah. sebaliknya mendapat pelbagai kritikan dan tohmahan hebat dari pelbagai pihak, terutama tentera alamaya, beberapa selebriti juga turut menjebakkan diri  dalam usaha menegur hanez suraya antaranya juara imam muda hassan dan sef wan. awwwwww... aku cili cili mulut ko nokk, jgn ko buattt (dgn penuh gaya manja sefwan) kahkah

hanez suraya sekerasnya menafikan dakwaan yg di nyatakan oleh isteri si Romie.. hanez di dakwa menjadi punca keretakan rumahtangga mereka err! gua sebenarnya kompius jugak aritu ingatkan dR rozmey Just mate 5 kahkah.. kalaulah beliau, gua hanya boleh cakap "kemain selera awwww" kahkah.






Masih nak menafikan ke cik hanez suraya, gua rasa hanez yg patut minta maaf secara terbuka bukan isteri si Romie tu, kesian liyana manan, apa-apa pun gua harap hanez buat keputusan bijaklah, jangan busukkan nama sendiri...

dan soalan terakhir gua? apa salah ultraman? kenapa mesti ultraman? arghhhhh aku tak boleh terima? kenapa bukan sailormoon? ataupun program melodi? ataupun majalah manga? kenapa kenapa kenapa???


apa ultraman dah buat :"(

*sumber gambar gua rembat dari blog org? 

No comments:

Post a Comment

Designed By