Breaking News

Isnin, 12 Mei 2014

Home » , , » Santai Outing Edisi Lepaking Putrajaya part 3

Santai Outing Edisi Lepaking Putrajaya part 3


Sesi berjimba memang sudah selari dengan dunia maya pada masa kini, kalau dulu mungkin berat kaki seorang blogger tegar untuk keluar beriadah bersama teman-teman blogger, tapi kini tidak lagi, bagi seorang blogger kacak dan juga merangkap blogger photog paling kacak di antara ben dan jiran gua yang bernama zidul al kabiri.

seperti yang gua war-warkan sebelum ni santai lepaking bersama blogger akan ada sambungannya, di masa-masa yang tidak akan diberitahu dimediamasa mahupun lampiran iklan-iklan dikedai 7eleven malah jauh sekali di mudah,my, macam biasalah bila ada jimba-jimba kekasih gua mesti turut hadir.. siapakah dia haa rahsia la mana boleh bagitau..bak kata pepatah pecah kaca pecah botol pecah rahsia pecah kepala kehkeh...

pada malam minggu lepas berlangsungnya majlis jimba sakan yang didalangi oleh potia, dan diterajui pula oleh gua dan beberapa rakan bloggger lain sukar untuk gua sebutkan nama-nama mereka yg hadir kerana bimbang keselematan mereka bakal terancam oleh serangan bom kicap masin cap kipas udang yang mempunyai logo halal oleh jakim dan mudah juga didapati di kedai runcit dan mydin berhampiran.

panjang lebar pulak kan memang tak masuk kahkah, padahal nak bagitu g lepak putrajaya je, kahkahkah...






Ni hasil shoot dan berjimba hehe. tak banyak. mood kelaut. hehe.

1 ulasan:

Designed By