Breaking News

Isnin, 8 September 2014

Home » , , , » Bayou Lagoon Park Resort Alami Percutian bergaya

Bayou Lagoon Park Resort Alami Percutian bergaya



Bermain air merupakan aktiviti yang paling di gemari kanak-kanak, kami percaya bukan sahaja kanak-kanak malahan turut di gemari golongan remaja dan dewasa, buktinya? baru-baru ini rombongan sahabat media CC1M di bawa ke Bayou Lagoon Park Resort, untuk merasai keseronokan bermain air.

Resort yang bertaraf 4 bintang ini menyediakan pelbagai kemudahan yang menarik kepada pengunjung antaranya Shutle service sekiranya anda ingin menjelajahi bandar warisan melaka yang kaya dengan sejarah.

menariknya lagi di bayou lagoon park resort bukan sahaja terdapat aktiviti air malah terdapat juga aktiviti lain seperti team building, berbasikal,bumper car dan uji ketahanan fizikal anda dengan PaintBall, cuti sekolah anak-anak dan keluarga anda tidak akan sia-sia di sini.

selain dari bilik yang selesa dan kemudahan cafe yang menyediakan makanan yang sangat sedap dan lazat, terdapat juga gym, spa refleksologi, mini market, game station dan yang paling menarik ialah bayou 9D Theatre alami ketakutan berada di alam zombie dan pelbagai filem yang sangat mengujakan berbentuk 9D.

studio room (tahiti villa 234|amari villa 75)
2-bedrooms apartment (tahiti villa 64|amari villa 108)
3-bedeooms apartment (tahiti villa 22|amari villa 62)
Penthouse 1 (tahiti villa -|amari villa 2)
Penthouse 2 (tahiti villa -|amari villa 2)
Penthouse 3 (tahiti villa -|amari villa 2)

jika ingin mengadakan sebarang majlis rasmi di sini juga terdapat dewan yang boleh memuatkan seramai 340 orang dan facilities lain seperti banquet dan meeting rooms yang terdapat di tahiti villa 9 rooms (block B) dan amari villa 14 rooms (block A)

pastinya menjanjikan 1001 kenangan manis apakata jadikan Bayou Lagook Park Resort sebagai salah satu destinasi pelancongan mewah anda, selain itu anda berpeluang untuk terokai bandar warisan melaka yang meninggalkan kita 1001 sejarah.

untuk maklumat lanjut layari http://www.bayoulagoon.com.my/




2 ulasan:

Designed By