Breaking News
Showing posts with label Lawak. Show all posts
Showing posts with label Lawak. Show all posts

Saturday, March 8, 2014

Tipikal - Asal mana?

Asal mana? aku yakin korang semua  pernah berhadapan dengan tipikal kaki bahan macam ni, selalu terjadi, bila kita berseorangan dan mereka berkelompok sesama mereka tak kiralah dari mana pun mereka...kahkah















hahaha. jangan ambil serius sangat keh. just for fun. :D Even aku orang Negeri sembilan pun selalu jadi mangsa bahan macam ni, hadoo kau hahaha... memang lawak laa.. er part najib tu dah kenapa? haha

sumber ehsan dari laman google
Read more ...

Thursday, November 29, 2012

Akibat mengungkit. [LAWAK]




Amir tampak kebingungan, sambil memecut laju BM7 series nya dia pun tiba diperkarangan rumahnya. Rumahtangganya sedang bergolak. Isterinya mahu meninggalkanya melupakan mahligai indah yg mereka bina sekian lamanya.

Amir : Safirah...ko nak ke mana ni? Jangan ko nak derhaka dengan suami, tempik si Amir

Safirah : Saya nak meninggalkan abang! Tak tahan saya dengan perangai abang yang terlalu Materialistik!!

Amir : Abih Beg-Beg tu...Yang ko pakai tu...Crocodile, Samsonite tu semua aku beli hasil titik peluh aku tau...!!

Safirah : Tapi...

Amir : Tak dak tapi-tapi... Kau nak tinggalkan aku... jangan bawak beg-beg kepunyaan aku ini.. Pegilah ko selai sepinggang!!

Safirah : Abang ni Kejam....Tak mengenang budi..sell.. ...

Amir mencelah...

Amir : Oh tak mengenang budi...!!! Hoi Safirah, cuba ko ingat balik masa ko eksiden dulu....ni hah darah yg mengalir kat dalam tubuh aku ni hah yang jadik.. .... penyelamat dikala nyawa kau tenat...Skarang kau nak
tuduh aku tak mengenang budi!!


Read more ...

Wednesday, November 28, 2012

Kisah Janda yang kehausan. [18SX]



Hasnah adalah seorang janda kaya raya yang suaminya baru saja meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.
Usianya masih muda, masih di bawah 30 tahun dan dari segi fizikalnya, Hasnah masih cantik, potongan body pun ok macam anak dara, kira bergetah giler ah.


Sejak kematian suaminya, Hasnah selalu diganggu oleh pemuda-pemuda di sekitar rumahnya yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayani pemuda2 tersebut, kerana hatinya masih rindu kepada suaminya, walaupun sebenarnya di dalam hatinya terasa sangat2 kesepian dari segi zahir dan batin terutamanya.


Read more ...

prank paling klakar abad ini, agent insuran dan pengamal ilmu hitam


ni prank yg paling kelakar la yg aku pernah dengar even panggilan hangit pun tak mampu buat aku gelak kaw2, aku tengok maharalawak pun tak gelak macam aku dengar prank ni haha,

sekadar tuk hiburan je, yg komen komen rakyat youtube tu abai kan je.
Read more ...

Sketsa Di Kedai Haiwan Peliharaan [LAWAK]




Sketsa seorang budak sekolah rendah darjah 6 yang bernama Amar ingin membeli barang-barang untuk akuarium baru nyer.

Amar pergi ke kedai haiwan peliharaan berdekatan dgn kawasan rumah nya.
Setelah tiba di kedai haiwan peliharaan tersebut, Amar pun mencari segala barang yang telah disenaraikan pada buku contengnyer.

Amar pun dengan teliti mengambil barang yg telah dia senaraikan seperti :-
1. Batu
2. Pam Nyawa
3. Air Clorox
4. Pokok Hidup dalam air
5. Orang berenang

Barang yg telah berjaya dia ambil seperti Batu dengan Orang berenang sajer. Amar pun pergi jumpa uncle di kaunter bayaran dan bertanya pada uncle tersebut :-

Amar : Uncle..Amar nk minta tlg, leh x uncle carikan brg dlm senarai Amar nih?
Uncle : Boleh..Mari sini uncle tgk itu senarai. Hmm..1st Batu, adik sudah ambil. 2nd Pam Nyawa?
Amar : A'a..Pam Nyawa Amar xjumpa mana uncle letak. Uncle ada x Pam Nyawa?
Uncle : (Ketawa kecil)..Uncle rasa adik mahu Pam Oksigen nih. Pam yg ini kan adik mahu?
Amar : A'a..Pam nih lar Amar nk, Pam Nyawa untuk ikan mas Amar.
Uncle : (Ketawa tgk gelagat Amar)..OK, brg ke-3, Air Clorox.?! (Terkejut smbil melihat Amar).
Amar : Nper uncle terkejut? Xbtul ker air tuh? Air tuh kan penting ntuk ikan mas Amar.
Uncle : Hahaha..(Ketawa besar)..Itu bukan air clorox, adik mahu Anti-Clorin kan?Ini botolnya.
Amar : Ohh..Ini ker yg air uncle gitau tuh, anti-clorin yer..hehehe..Amar xtau namanyer.
Uncle : Xper2..Skrg adik dah tau kan..Last skali, pokok hidup dlm air yer. Tunggu kejap yer adik.
(Uncle gi ke akuarium berdekatan ntuk mengmbil pokok tersebut dan tunjuk pada Amar)
Uncle : Pokok besar ini mcm ok ka adik?
Amar : Haa..Pokok hidup dlm air nih lar Amar cari dari tadi..Bagus lar uncle nih, Amar suka..
(Gembira)


Read more ...

Friday, September 14, 2012

Koleksi Gambar lawak!

dari kita membosankan diri apa kata layan kejap beberapa koleksi gambar lawak dari simpanan aku hehe... lawak-II pun ada faktanya hehe..


Part ni majoriti lelaki memang biasalah kan hehe... sebagai seorang lelaki pandangan aku ialah niat kita baik kita tak nak nanti si "GF" fikir yg kita lebihkan perkara lain dari dia betul tak. nak jaga hati la kata kan hahhaha...


yang ni pulak kalau nak di ikutkan memang ibarat terkena tembakan sniper hehe, dah
Read more ...

Friday, May 4, 2012

kantoi beromen di tangga vista angkasa

hadoi ni la anak muda skg, kat tangga pun jadi, kan da kantoi!


Read more ...

Thursday, April 19, 2012

Kisah janda HOT 18 tahun..


Ada sorang duda anak 2 yang tinggal di sebuah kampung. Duda ni nama dia Amat. Amat ni dah 3 tahun menduda hi.. setelah kematian isterinya.

Pada satu hari , Amat yang dah lama kesepian terfikir kenapakah dia tidak mencari pengganti arwah isterinya, ada jugak yang akan menjaga dirinya nanti, fikirnya lagi. Amat pun cuba la merisik-risik dengan kekawannya, manala tau kekawannya ada calon yg sesuai.

Usin, kawan karibnya yang mendengar berita itu segera datang berjumpa dengan Amat kerana dia ada calon yg sesuai untuk Amat.

Amat sungguh gembira bila mengetahui calon yang Usin nak rekomenkan adalah janda 18 tahun. Beria-ia benar Usin supaya Amat menerima pilihannya.
Read more ...

Wednesday, March 14, 2012

Soalan wajib bagi penampo..

Kalau sehari tak dengar soalan bangang memang tak bangang la rasa diri kan :D dah selalu sangat dah kita dengar jiran-jiran punya jiran nampak kita tengah makan "ehh umar ngah ngape tu, makan ke?" hahaha tu bukan mintak penampo tu mintak kaki pun ada.

kalau korang tak ada idea nak tanya apa kat jiran ke anak jiran ke sape sape je, leh la refer kat bawah ni ea.

"Berapa tahun warranty nih?"
bertanya pada kawan yang jual barang sekenhen.

"Abang nak kawin lagi satu boleh?"
bertanya pada isteri, padahal rokok pun minta duit bini.

"Bang ada jual battery AA tak?"
bertanya pada penjual daging.

"Lesen beli ke?"
bertanya pada orang yang tersepit akibat langgar pokok.
Read more ...

Saturday, February 25, 2012

Berani yang bangang (18sx)

Ni nak kata bangang, nampak macam elok je, haihh, pe kata korang try buat macam ni kat rumah ajak jiran tetangga agagagagagaa :D


Read more ...

Wednesday, February 8, 2012

Ni baru ganas.


ni la bak kata pepatah dalam hati ada taman der ekekekeke...
Read more ...

Friday, January 13, 2012

Kentut senyap tapi tak berbau...

Seorang perempuan tua berjumpa seorang doktor dan bertanya,
"Doktor, saya ada masalah dengan perut yang selalu
berangin, tapi ianya tidak pernah menganggu
saya...kentut saya tak pernah berbau, dan senyap.Jadi
saya selalu kentut.

Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari perempuan
tua itu..., dan perempuan tua itu berkata,
"Sebenarnya, saya sudah kentut sebanyak 20 kali ketika
berada dihadapan doktor. Mungkin doktor tak tau sebab
kentut saya tidak berbau dan senyap."

Doktor itu menjawab, "Ok, sekarang ambil pil ini dan
datang jumpa saya minggu depan."

Seminggu selepas itu, perempuan tua itu kembali.
"Tuan Doktor," panggilnya sambil marah-marah,
"Saya tak tau pil apa yang yang doktor beri pada saya,
tapi sekarang kentut saya... walaupun masih
senyap...tapi baunya sangat busuk."
Read more ...

Tuesday, January 10, 2012

Robot Kesan Bohong!!


Samad adalah seorang profesor terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampar si pembohong itu…

Samad dengan bangganya membawa robot itu ke ruang tamu dan menunggu anak lelakinya pulang. Tapi anaknya tidak kunjung pulang. Sehingga pagi barulah anaknya pulang.

“Kamu dari mana?” tanya Samad.
“Ada pelajaran tambahan ayah”, jawab anaknya.
*PLANG* Robot tersebut menampar anaknya.

“Nak, ini adalah robot ciptaan ayah, dia akan menampar sesiapa yang berbohong! Sekarang katakan dengan jujur, kenapa kamu pulang lewat??!
Read more ...

Friday, December 30, 2011

Tv3 Terlepas Pandang Vokal bukan sekar rupa yang sebenar!

Korang tengok tak reality tv show kat Tv3 tu Vokal bukan sekadar rupa (Vokal) mengarut je kan program tu, gua tengok asmidar tu cun je muka, Vokal tah pape je, Vokal bersepah la senang cite, berlambak kat karoke jamban Vokal macam dorang tu, kalau korang nak tengok real punya vokal bukan sekadar rupa yang sebenar tengok bawah ni.... ni baru la betul...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Read more ...

Wednesday, December 28, 2011

Lagu K-pop terbaik dari ladang~~!! wajib dengar.

Lupakan tentang kontroversi anuar zain tu k, korang jangan kutuk anuar zain ea, ni khas tuk peminat-peminat K-pop, lagu K-pop yang paling mendapat sambutan di malaysia, lagu ni memang terbaik dari ladang aku dengar dekat carta US lagu ni Top 3, woowww dasyattt.. so layann k.


Read more ...

Sunday, December 25, 2011

Surat cinta budak sekolah rendah =.=


aaihhh tak payah nak gelak korang masa zaman sekolah dulu pun macam ni jugak, aleh aleh alehh! #pengalaman mengajar erti kehidupan....

pada yang masih sekolah tu, belajar la rajin-rajin sementara masih ada peluang :)
Read more ...

Monday, December 19, 2011

Si Isteri dengan 3 permintaan.

Alkisah seorang isteri yang bergaduh dengan suaminya. Kerana marah si isteri ini lari ke dalam hutan meninggalkan suaminya. Adapun di dalam hutan tersebut maka terserempaklah dia dengan jin yang terperangkap di dalam botol. Maka berkatalah jin tersebut kepada si isteri tersebut. " Jikalau kau membebaskan aku maka aku akan tunaikan permintaanmu".

Setelah berfikir sejenak maka bertindaklah si isteri tersebut membebaskan jin yang terperangkap di dalam botol. Setelah dibebaskan jin tersebut maka bersuara si isteri kepada jin. "Sekarang kamu makhluk untuk menunaikan permintaan dariku ini". Maka berkata pula jin tersebut. "Adakah kamu sudah berumahtangga?"
"Sudah, tapi mengapa ditanya? " Balas si isteri. "Kalau begitu aku berimu dua pilihan. Pilihan pertama kamu mendapat satu permintaan, dan pilihan kedua kamu akan mendapat 3 permintaan tetapi suamimu akan mendapat sepuluh kali ganda dari apa yang kamu minta".

Setelah memeras otak maka si isteri memilih untuk mendapat tiga permintaan.
Read more ...

Tuesday, December 13, 2011

Pontianak???


AL KISAH 3 SEKAWAN PONTIANAK YANG BERLAGAK TERER..

Maka tersebutlah kisah perihal 3 ekor pontianak. Memasing nak nunjuk siapa yang paling terer.... Mereka pun mengadakan sebuah pertandingan tunjuk sapa paling power.

Pontianak yang paling muda diberi kesempatan untuk memulakan pertandingan. Lalu dia pun terbang secepat kilat, tak sampai 2 minit dah balik. Mukanya penuh dengan lumuran darah, dan menyeramkan. Terus dia berkata: "Korang nampak kampung kat seberang bukit itu?" Yang dua ekor pontianak tu ngangguk, "Iya, nampak." Satu kampung tu itu...habiissss aku kerjakan!!!" Angin jugak dua ekor pontianak tu dengar keangkuhan pontianak muda.
Read more ...

Thursday, December 8, 2011

Ayat Budak Sekarang[Gedik+BM Fail]


WTF : OIt ! HeY NuCk TeNaL NuN AwaCK BolerH ?

Me : Huh ? Ohhh ...

WTF : SoH , AwAck DuCk MaNeRW , UmOXx AwaCK BaPerW ?

Me : kjg , 17 .
WTF : ArE SaL NuN AwACK NhEe SorMBowng SanaRD ?

Me : Huh! =='

WTF : KawO InGaRt KaWo BaGush SanArd KHeeR , BerLaRGark , SormBornG , Bajet Nuck MaRMPoZ GOdIeeYaa PhUii !!

Me : Oke .
*After a few Minute Later =='

WTF : AwAck ToWiEe ArhH , SaiYer MeMaEN JHeeE TaRk BeTOrl TowieE YerHh

Me : K .
Read more ...

Wednesday, December 7, 2011

Gunting Rambut Di pavilion... [joke je]


pada suatu hari ketua anti pavi, telah dipaksa ibunya untuk menemani ibunya membeli belah di pavilion, tapi malangnya arun, bukan nama sebenar dan bukan juga aaron aziz telah enggan untuk menemani ibunya, si ibu berang dan ingin memotong 90% duit belanja sekolah arun, lalu arun akur dan terpaksa mengikuti si ibu ke pavi.

situasi cemas berlaku apabila si ibu kompius melihat rambut arun yang panjang, ibu arun kompius kerana arun kelihatan supo pondey, lalu si ibu memaksa arun memotong rambutnya..

pada mulanya arun enggan tapi setelah ugutan ibunya yang dasyat, arun pun akur, dan pergi ke sebuah saloon, dengan muka yang hodoh lagi buruk arun membuat muka selengenya dan duduk, lalu amoy yang cantik pun menghampirinya dan bertanya, "ya adik, na potong macamana
Read more ...
Designed By