Breaking News

Sabtu, 1 Januari 2011

Home » , » Cinta Ep 1

Cinta Ep 1














saya selalu harap ಠ_ಠ
sesuatu yang terlalu mustahil
contohnya,macam bidadari..~ ^_^
saya nak pergi ke bulan...
kawan saya cakap nanti
kita akan dekat sangat dengan
bintang-bntang.... >.<"
sebab saya suka bintang...
ermm..... (^-^")'\
dia jugak macam bintang...
mula saya hanya rasa suka dia....
tapi lepas suka...
saya rasa sayang... ^///^
Er~~cinta (._.)
saya takut nak bagitahu...
tapi saya lebih takut
kehilangan dia..dan saya
mula imaginasikan kesedihan
yang bakal saya hadapi...
sebab dia tak mungkin
terima saya... (¬_¬)
dan saya terus pendam..
segalanya saya serah pada takdir...
hari-hari-hari-hari...
terus berlalu..
suatu hari saya
rasa putus asa... _| ̄|○
saya rasa dia semakin jauh
saya rasa sedih.. (-_-)
saya hanya mahu dia
tapi ketakutan saya terlalu kuat..
saya selalu rasa saya terlalu
kecil dihatinya...~~
kalau saya mampu copy paste o)-<
apa yang ada dalam hati saya
tentu dia akan faham..
saya tak pandai meluah.. //_^



p/s: er~~ apekahh ini.....

36 ulasan:

  1. Berterus terang mgkn lbh baik dr memendam sendiri kot...

    BalasPadam
  2. 8-} saye pon xpandai meluah. wahuahuahu fall in love ye. suweeet nyeeee

    BalasPadam
  3. nasihat sy.luahkan sja..kalo ad jodoh.INSYAALLAH. :X

    BalasPadam
  4. mmmm, ........ ntah la.. x tau nk komen...

    BalasPadam
  5. kalau hilang lagi sakit . luahkan je ;;)

    BalasPadam
  6. cinta ibarat tahan kentut.. 8-} ditahan sakit, dilepaskan segan.. =))

    BalasPadam
  7. Bertuah sesiapa yang memiliki awk :] haha ~

    BalasPadam
  8. indah biler cinte kite 2 disambut. tp biler putus sakit dia tu susah nk digambarkan..

    BalasPadam
  9. Suggestion.. Cinta lpas kawin..ok?

    BalasPadam
  10. belum cuba belum tau beb...go go Umar!!!

    BalasPadam
  11. luahan hati dia da panjang tu :)

    BalasPadam
  12. ^O^ Selamat menyambut tahun baru 2011

    BalasPadam
  13. lohhh...speak up! hehehe...good luck n happy new year :)

    BalasPadam
  14. best. erm, kalau tak cuba tak tauuu? :)

    BalasPadam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  16. hehehee..
    malu kan kalau nk luah..
    :)

    BalasPadam
  17. Slamat thun baru 2011, jom masuk thun baru dgn semangat baru...

    BalasPadam
  18. lelaki x lah lah memalu.....pompuan yg kene malu...

    BalasPadam
  19. Wah..ayat.. Agak memeningkan mula2.. Lepas baca ulang..dan ulang lagi.. Oo.. Faham.. Ahaha.. Luahkan jer Bro! Tak tahu cara, Ash ajar!! Hihi

    BalasPadam
  20. wah3.. da pandai jiwang2 ehh skrgg...

    BalasPadam
  21. pada saya baik luahkan dari memendam.mencuba dulu.kalau dia tak terima,redha.tapi kalau dia terima suatu permulaan yang baik.

    selamat tahun baru.

    semoga 2011 tahun yang indah :)

    BalasPadam
  22. SeLaMaT TiNGGaL 2010! SeLaMaT DaTaNG 2011! SeLaMaT TaHuN BaRu :)

    BalasPadam
  23. percaya dengan diri. semoga tahun ni lebih baik dari sebelumnya! ^^

    salam singgah!

    BalasPadam
  24. hantar lah sajak nie...komfem gadis tu terima...hehe

    BalasPadam
  25. uHh~ tErr~hAa~ruuu~ ;)
    pAsti Bukan MyRa BintAng itU~

    http://littlemyrashmallow.blogspot.com/2011/01/bintang-hati.html

    sEmogA BintAng itU tERimA~ :)

    BalasPadam

Designed By