Breaking News

Selasa, 13 Disember 2011

Home » , » Remaja lelaki gay... ish3 =.=

Remaja lelaki gay... ish3 =.=

Rasanya kalau nampak pasangan perempuan lesbian, kita nampak macam ala tak ada la nak heran sangat kan, tapi kalau nampak pasangan lelaki gay yang terang-terang tanpa segan silu, allah, geli siot, contoh macam pasangan remaja gay kat bawah ni..

ok fine aku tau jawapannya: memang dilahirkan begitu, tak mintak pun lahir jadi macam ni, naluri jiwa wanita/lelaki terperangkap dalam dirinya, bla3X WTH.

tu la jawapan tipikal para gay dan lesbian bangsat!


sumber.

4 ulasan:

  1. maybe dia gay, tp sensored la muka budak ni.. ni da jd mengaibkan org ni..

    BalasPadam
  2. mengaib kn??? LOL. terang2 tu. aib ape? LOL lg,,

    BalasPadam
  3. TROLOLOLOLOLOL macam dah takde perempuan. T____T

    BalasPadam

Designed By