Breaking News

Sunday, March 4, 2012

Home » , » Drama tipikal!

Drama tipikal!


kenapa awak nangis?

eh mane ada? (sambil kesat airmata) sobs3

nah (sambil menghulur tisu) ambik laa..

nak buat apa aku tak nangis pun, aku tak perlu pun,

memang laa, saya nak suruh awak lap muka awak,

kau nak apa!

saya tak nak apa-apa, boleh saya duduk sebelah awak,

tak payah laa, nanti kena tangkap basah,

ini kan tempat terbuka, awak nak saya berdiri je,

kau balik je laa,

putus cinta ke,

ehh mana ada, kau ni tengah buat drama tv ke ape?

emm boleh jugak, tapi awak jadi extra je la :)

gila aku layan kau ni,

.....terus blahh!

kalau awak nak esok saya boleh bawak tisu lagi,

ehh kau diam laa... =.='

No comments:

Post a Comment

Designed By