Breaking News

Jumaat, 7 Mac 2014

Home » , , » Coretan lagi

Coretan lagi


Bukan diari.

kadang-kadang aku fikir hidup ni terlalu singkat...
itu bila aku lihat dari konteks masa lampau..
bila aku fikir masa hadapan... hmm...

setahun pun aku tak sanggup menunggu..

banyak yang aku lalui, satu satu cerita berganti tajuk dan nama..
watak masih sama...

perjalanan ku mungkin kan terhenti, tapi masa tak akan terhenti, mungkin bukan dalam masa terdekat ini..

jadi, apa yg perlu aku bawa.. atau apa yg perlu aku tinggalkan...
mungkin kerinduan.atau saja kebencian tapi siapa dan kenapa, mungkin persoalan yg kan ku bawa...

aku olah kan cebisan sisa sisa yg tersisa, sedikit demi sedekit, biar tak tersia.
cuma tak berhujung dan tak berpangkal.

kalian huraikan, biar tersimpul mati atau erat, agar aku mengerti apa yg kalian fahami.

aku coretkan titik titiknya, biar tak berirama, biar sumbang sekali pun..
tak akan ada ttik noktahnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By