Breaking News

Sabtu, 26 Julai 2014

Home » , , » Awie dan Erra nafi bercinta

Awie dan Erra nafi bercinta



Gambar mesra Awie Dan Erra Fazira.

Awie dan Erra bukanlah nama baru dalam industri hiburan malaysia, keduanya antara penyanyi dan pelakon yang serba boleh.

Mereka bakal bergandingan dalam filem terbaru #warnacintaimpian pastinya menggamit Memori sembilu.

Awie dan Erra yang di temui pada majlis pelancaran Filem terbaru mereka, masing-masing menafikan mempunya hubungan cinta, dan erra juga dikatakan terkejut dengan isu rumah tangga awie. ehh

Tapi kami juga agak terharu dan teruja dengan kemesraan mereka berdua, apa-apapun kami doakan yang terbaik buat mereka berdua :)


Antara senarai Barisan pelakon Warna cinta impian

  • DIANA ALLISYA – Shiqin Kamal
  • DANIEL ZAKARIA – Erwin Shah Dawson
  • MAYA – Nelydia Senrose
  • IZZUE – Azlee Khairi
  • AWIE – Awie
  • ERRA FAZIRA – Wati

Sinopsis Film Warna cinta impian

Kisah percintaan dan konflik kehidupan dunia moden yang berkisar di antara Daniel seorang arkitek dan Diana seorang peguam menjadi nadi penceritaan. Perkahwinan Daniel dan Diana telah diatur oleh keluarga dan bukan atas dasar percintaan.
Mereka cuba untuk menyemai rasa cinta dalam rumahtangga tetapi keegoan dan kegagalan percintaan silam masing-masing menimbulkan pelbagai konflik dalam kehidupan mereka. Ketegangan baru pula bermula dengan kemunculan Erra, kakak angkat Daniel dari luar negara yang mengamit kenangan silam cintanya bersama Awie yang kecundang lebih 2 dekad dahulu. Kebetulan pula Awie adalah abang kepada Diana.
Erra dan Awie akhirnya mengenepikan duka lama demi menyelamatkan perkahwinan Daniel dan Diana. Mampukah mereka menyelamatkan rumahtangga pasangan muda ini? Apakah keegoan Daniel dan Diana akan luntur dengan sisa-sisa cinta yang masih tinggal? Mampukah cinta berputik kembali selepas kekecewaan cinta pertama?









Gambar mesra Awie Dan Erra Fazira.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By