Breaking News

Saturday, June 25, 2011

Home » » Download Video MAHARAJA LAWAK MINGGU KE-13 Final

Download Video MAHARAJA LAWAK MINGGU KE-13 Final

yehhhh Sepah juara, dari awal aku dah agak, ternyata ramalan ku benar belaka, hihi to jozan tahniahh mendapat tempat ke-2, n to nabil yang paling kaya hehe. dan jambu, seperti yang diramalkan... okeh jum layan maharaja lawak :D


Video Kedudukan undian maharaja lawak minggu 13


Video Maharaja Lawak Nabil Minggu 13


Video Maharaja lawak jambu


Kumpulan Sepah Maharaja Lawak Akhir


Jozan Maharaja Lawak Akhir


Pusingan Kedua

Persembahan Nabil Pusingan ke-2


Kumpulan Jambu Pusingan kedua


Kumpulan Sepah Pusingan kedua


Jozan Pusingan ke- 2


Keputusan Maharaja Lawak Akhir


P/s: kepada penyokong jozan jangan prust sgt keh, korang tak undi sape soh ekekekee, sokong je tak guna :D. apa pun sepah da best :D yehhhh, lawak melayu yang terbaekkk (^^.

1 comment:

Designed By