Breaking News

Jumaat, 24 Jun 2011

Home » » apeeeeee ponnnnn taaaaa boleehhhhhhh!!

apeeeeee ponnnnn taaaaa boleehhhhhhh!!

Ni apa benda ni, gua nampak kat google tadi -_____-"

gua copy lawak2 info2 then paste kat blog gua? lu org marah?
oiii peserta Maharaja lawak pun ada copy paste lawak la?
gua buat cerpen? lu orang kata gua ngarut ntah apa-apa?
gua nak cerita pasal gua, gua bukan anuar zain noxxx?
gua nak cerita pasal awek gua? semua kenal awek gua?
takkan gua nak cerita pasal jiran gua yg baru menimang cahaya mata tu?
eitttt gua pun ada diary la, tapi diary gua dalam pala otak gua?

gua bukan rembat entry lu orang laaaa...

aihhh apeeeeee ponnnnnnnnn taaaaaa boleeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh!

lu orang kadang-kadang lagi teruk tau, kondem kondem orang la,
lu orang tak copy paste, tapi gua tengok antara lu orang ni,
banyak yang curik idea orang.. aiyaakkkkkkkkkk.

oiiiiiiiii lu orang ni apa hal? otak sempit laa..
sekarang ni gua dah tak kisah lu orang nak masuk blog gua ke tak,
lantak lu orang laa..

ehh layann dramaa tamil lagi bagus laaa...

8 ulasan:

  1. Takpayah Layan orang mengada-ngada .. macam entry mereka 100% ori ?

    BalasPadam
  2. hoho..dah mengamuk dah ni..
    sabau ye kamu..:)

    btw gambar tu pelik ok..haha
    elak pnyakit bjangkit kot..keke

    BalasPadam
  3. huishhnape ni?,.sabo2,..trik napasss dlm2,hmbus,..dh hmbus skang,.hehe


    err,gmbr tu,..???

    BalasPadam
  4. haha abaikan. mulut manusia xleh
    nak katup.

    BalasPadam
  5. hahaha fesyen apa tu? Sabar jela.

    BalasPadam

Designed By