Breaking News

Khamis, 23 Jun 2011

Home » » Oh Siti Saleha A.K.A Nora Elena dan Kekasih hatinya dan Padan la muka korang

Oh Siti Saleha A.K.A Nora Elena dan Kekasih hatinya dan Padan la muka korang

gambar siti saleha dan kekasih

Amacam Jiwa lu orang kacau tak? merana tak? terasa nak bunuh diri tak ekekeke ha ni gua rembat gambar Siti Saleha dan seorang jejaka yang dikatakan kekasih hatinya,kat blog abg nara korang tu, dia pulak rembat kat Oh! bulan, kini dekat Oh! Umar :D

rilek-rilek cerita tak panas lagi. ni ada lagi gambar-gambar siti saleha a.k.a nora elena yang bakal disajikan hehe, nasib baik gua dah ada kekasih hati gua, kalau tak merana jugak la gua hahaha :D

gua cool je tengok gambar-gambar ni tapi lu orang gua tau dalam hati rasa nak terjun dari menara klcc kan ekekee, ehh jangan tanjat boboy tau :D,kalau lu orang tak nak sakit hati lagi jangan tekan READ MORE, ni amaran gua ok.

gambar siti saleha dan kekasih

gambar siti saleha dan kekasih

Kehkehkehkeh Gambar-Gambar ni menimbulkan seribu persoalan pulak kan... (^^,

16 ulasan:

  1. perghhh hensem banget weh.. haha

    BalasPadam
  2. menci la kn ngn korang ni suke3 tumbokk kng aaaaa :(( :(( :(( :((

    BalasPadam
  3. wah! sama padan! melepas umar . HAHAHA

    BalasPadam
  4. :)]

    apasal style lelaki tu senyum sepesen je semua???

    tak cool langsung~

    BalasPadam
  5. hemsem + lawa = bagai pinang di belah lapan ploh. =)

    BalasPadam
  6. sama padan sama cantik... tp bf dia mmg hensem gak... dia ni mmg mengaku pun dh ada bf kan..

    BalasPadam
  7. ala aku pon tak kesah. hensem tu boipren diaa :X

    BalasPadam
  8. gile sweet couple . bf pun ala2 pan asian :)

    BalasPadam
  9. nasib baik gua pompuan..hahahah..

    BalasPadam

Designed By