Breaking News

Ahad, 19 Disember 2010

Home » , » Jika Isteri Bersuamikan Programmer?

Jika Isteri Bersuamikan Programmer?


Sebelum anda memutuskan untuk berkahwin dengan seorang "programmer" anda perlu fikir dengan semasak-masaknya dulu sebelum anda menyesal dikemudian hari. Ini adalah contoh daripada seorang isteri yang mengadu mengenai hubungan dia dan si suami, seorang PROGRAMMER setiap hari..

Suami : (Setelah balik lewat dari pejabat) "Selamat malam sayang, sekarang saya logged in."

Isteri : Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?

Suami : Bad command or filename.

Isteri : Tapi kan ke saya dah call abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli!

Suami : Errorneous syntax. Abort?

isteri : Ish. Abang nih, takkan itu pon tak ingat? Hah..... Abang kata tadi dalam telefon nak beli tv? Mana dia?

Suami : Variable not found...

Isteri : Abang nih memang tak bole harap la. Bak kad kredit abang. Biar saya pergi belikan dan shopping barang dapur sekali.

Suami : Sharing Violation. Access denied...

Isteri : Abang ni tak sayang saya ke? abang lebih sayang komputer abang tu dari saya. Saya tak tahan la kalau macam ni selalu.

Suami : Too many parameters...

Isteri : Saya menyesal pilih abang sebagai suami saya. Harapkan muka je hensem.

Suami : Data type mismatch.

Isteri : Abang nih memang betul-betul tak berguna la.

Suami : It's by Default.

Isteri : Macamana pula dengan gaji abang?

Suami : File in use ... Try later.

Isteri : Kalau begitu, apa peranan saya disisi abang sebagai seorang isteri?

Suami : Unknown Virus. "

54 ulasan:

  1. haha.. tobat aku tak paham kalau jd bini dia..

    BalasPadam
  2. konfirm bini die stok programmer jugak hahaa

    BalasPadam
  3. haha tkleh bla. sian bini dia. hak3.

    BalasPadam
  4. ahahahaha.. blh masuk tanjung rambutan lah bni dia..

    BalasPadam
  5. kalu bersuamikan programmer..memang kena tahan la bhasa programmer tu..uh!

    BalasPadam
  6. hahaha... nie mcm otak suami die dah kene program da...:P

    BalasPadam
  7. hahahhaa...ades! hampehnye suami macam ni...

    BalasPadam
  8. hampeh sungguh suami tu... hohohho

    BalasPadam
  9. kadang2 betul juga apa yg si programmer ni cakap,He!he!

    BalasPadam
  10. Nasib baik bini aku tak jadi programmer...

    BalasPadam
  11. kalau dua2 programmer kan elok masing2 bawa diri.

    BalasPadam
  12. hahhaha:D ada ke patut buat bini mcm tu.

    BalasPadam
  13. tu programing gila dah.. org ok jew.. nasib lom kawin ekekeke.. harap2 x jdi mcm tu la.. ^_^

    BalasPadam
  14. kne kwin ngn org programmer jgk la..bru senang komunikasi...semua pkai typing2 je...ahahahaha*demmm

    BalasPadam
  15. pehh ..
    malas aku jadi programmer ..
    buzy memanjang ..
    haha XD

    BalasPadam
  16. boleh gila isteri dia kalau terus menerus mcm ni.. :p

    BalasPadam
  17. ade penambahan sikit,

    bile siisteri call waktu ofis: abg cakap nak keluar makan tapi abg dekat mana?

    suami jawab:network busy busy busy very busy.unreachable

    mihahaa

    kalau bersuamikan sorang engineer pulak macam mana la pulak gayanye kan?ish ish jgn terabai sudah.takot saya

    BalasPadam
  18. okay, sy student comp science pun boleh rasa nak sekeh2 je kalau dapat suami macam ni.. geram ouuhhh

    BalasPadam
  19. pnah keje programmer.. tp blom pnah mjawab cmni, haa3 :p

    BalasPadam
  20. tak nak ar laki camni

    BalasPadam
  21. x semua programmer camtu...contohnya ??? ader la...

    BalasPadam
  22. Isteri : Kalau begitu, apa peranan saya disisi abang sebagai seorang isteri?

    Suami : Unknown Virus. "


    paling terbaikkk haahahaaaa....

    BalasPadam
  23. x pat dibayang kalo brada kat tmpat si isteri...hahahaha

    BalasPadam
  24. nasib baik aku pun ambk kos programmer :P

    BalasPadam
  25. hahahaha....tak tahan la kalu dpt suami mcm tuh..

    BalasPadam
  26. seb bek la boyfie saya tak cmtu....ha ha ha!

    BalasPadam
  27. memang tak tahan la jadi bini programmer gini!

    BalasPadam
  28. adei...memang suami tak paham bahasa da..baik kawen dgn robot..:)

    BalasPadam
  29. scary nye... hahaha.. nasib lah sape kawin ngn orang macam tu... connection failed...

    BalasPadam
  30. huhu~ lawak la.. mintak dijauhkan la suami mcm 2... memg 'makan dalam'^^

    BalasPadam
  31. hehe...bini kena hantuk kepala kat dinding je la jwbnya...

    BalasPadam
  32. hahahaha...kelakar la plaks =D

    BalasPadam
  33. dia cakap isteri dia unknown virus?? kejam gile !!! hahaha

    BalasPadam
  34. ayakkk..!! kcian bini dia..ahahahaa nice n3... =)

    BalasPadam
  35. hai umar, saya igt kan anak buah saya bernama umar yg dah berblogger HHAHA! salam perkenalan :)

    BalasPadam
  36. bahahahaha !! bole gile jadi bini klo camtu. :DD

    BalasPadam
  37. wawawa...
    ak mmg dak IT..
    tapi..
    kalo dpt laki gni...
    mau ak cmpak dy dari tgkat 50..
    ahahahaha

    BalasPadam
  38. hahaha . unknown virus ? kuang ajo sungguh laki tu . LOL !!!! ^____^

    BalasPadam
  39. best giler layan suami programer camtuh..

    BalasPadam

Designed By