Breaking News

Jumaat, 4 April 2014

Home » , , , » Bengkel Asas Photography Jom Outing 2

Bengkel Asas Photography Jom Outing 2

Dalam minggu yg lepas gua berkesempatan menjoinkan diri menghadiri bengkel Photography Jom Outing 2 yg dianjurkan oleh blogger tarmizi shukri, amanz network dan AI network, banyak jugalah ilmu yg gua pelajari dari sesi Jom outing 2 ni, yg paling mustahak gua dah ada keberanian dalam penggunaan manual, hehe..

Sesi yg dijadualkan berlangsung pada pukul 3 petang, tapi gua sampai dalam kul 4 lebih akibat sesat dan jem kikiki.. maaf boss. tapi mereka semua sporting dan memahami situasi, bila gua duduk dengan otai2 blogger photography ni perhh feeling down beb, lagi-lagi dorang punya machine gun bukan calang-calang, tapi satu Gua respek kat Otai-otai ni tak lokek ilmu tak sombong, tanya la apa-apa berkaitan Photography kompem jawapan diberi memuaskan.

selain gua, rakan baik gua dari KBBA Potia dan dikbee turut hadir hehe, Ok bro tarmizi lu memang sempoi kalau ada lagi outing harap jemput la gua lagi keh, sebab banyak sesi yg gua tertinggal hari tu hehe..
apa-apapun terima kasih kepada semua otai-otai yg memberi tunjuk ajar dan ilmu.

dan terima kasih untuk T-shirt Jom Outing 2 yg sangat sempoi dan cool ni hehe. jumpa lagi. arioss...

(foto: AkuBiomed)

2 ulasan:

Designed By