Breaking News

Sabtu, 18 Disember 2010

Home » » Undi umar tuk BPM 2010 :)

Undi umar tuk BPM 2010 :)


Salam hehe...entry kali ni nak mempromosikan blog umar yg tercalon kat blog pilihan malaysia 2010,wahh macam tak caya je,aritu umar join je,tapi tak ada lak menjalankan aktiviti mempromosi hehe.tau-tau da tercalon kalau ada yang tau pasal bpm2010 ni sila la undi umar no 130...sonang yo hahaa...da la umar malas nak cerabih panjang-panjang hehe sampai esok pown tak habis sekadar nak promosi diri dan blog hehe sekali lagi jangan lupa undi umar no 130 yer...dah undi cayang u'ols.. :3 nak undi kat mana? haa mehh click sini. dan jangan lupa undi no 130 hehe...

akhir kata: smartkan harimu dengan blogger :3 dan majulah blogger untuk negara..

51 ulasan:

  1. atok nak mintak tolong undi blog pilihan kat www.bpm-undi.blogspot.com pilihan 2 nombor 64 pastu klik vote plisss hehe

    BalasPadam
  2. gud luck umar.. kai pun ad no 49.. =)

    BalasPadam
  3. salam perkenalan.. sudah vote kamoo :)
    gudluck

    BalasPadam
  4. saya dah undi ni...macam pilihanraya plok....

    BalasPadam
  5. hehee tq sume..jasa baik mu akan ku kenang :)

    BalasPadam
  6. Aku da vote.. Idup u..u...u...umar...he3

    BalasPadam
  7. aku dah vote ko dah umar ... vote la aku balik 229..ahaks

    BalasPadam
  8. Yeahhh Umar,aku dh vote tuk ko...payah org nak dpt vote dr aku nih....he3!!!

    BalasPadam
  9. da undi... nanti bila da berjaya... igt kat kitaorg taw...

    BalasPadam
  10. undi undi undi msa tgl 1hari 12 jam hihi =)

    BalasPadam
  11. dah undi!!
    semoga menang!!!

    BalasPadam
  12. alamak!!! terKLIK 130 la kat bpm la..hehehe

    BalasPadam
  13. salam umar..akak dh undi, gud luck yea

    BalasPadam
  14. hehe terharu sgt thnx2 sgt2 kawan2 korang memang terbaikkk :)

    BalasPadam
  15. good luck ! Fina dah undi ;)

    Fina dah tak der harapan dah .. huhu~ tapi undi laa kalau rajin .. number 35 .. :)

    BalasPadam
  16. SALAM...IKA DH UNDI KAMU,,,GUDLUCK YEE!!!!

    BalasPadam
  17. hehe thnx semua..thnx sgt2 sbb support umar :)

    BalasPadam
  18. baru saya tau ada blog pilihan Malaysia.Info berguna ni.Terima kasih dan semoga berjaya

    BalasPadam

Designed By