Breaking News

Isnin, 24 Januari 2011

Home » » Cuba fikir kalau terer.....

Cuba fikir kalau terer.....

Salam, aku ada lawak yang tak berapa nak lawak.tapi agak logik la, cuba korang try fikir apa yang logiknya lawak kat bawah ni?dan terangkan??


1. Burung mati dan Ajoi.

Ajoi sedang berjalan-jalan dengan isterinya di tepi pantai.

Tiba-tiba, wife Ajoi berkata, “Bang,bang… tengok, ada seekor burung mati…”

Ajoi itu mendongak ke langit sambil berkata.. “Mana…?”




2. Ajoi,Ajoi,Ajoi…

Seorang wanita ke Pejabat Pendidikan untuk memohon biasiswa pelajaran.

Wanita: “Tolonglah encik, anak saya ada sepuluh orang”

Pegawai: “Ok saya akan cuba, siapa nama anak-anak kakak?”

Wanita: “Ajoi, Ajoi , Ajoi , Ajoi, Ajoi, Ajoi, Ajoi, Ajoi, Ajoi, dan Ajoi.”

Pegawai: “Hah? Semua nama anak kakak sama? Akak tak pening ker?”

Wanita : “Oh tidak encik, malah makin senang kerja saya.”

Pegawai: “Contohnya?”

Wanita: kalau diaorang main kat luar, saya hanya panggil..Ajoi masuk!, semua akan masuk. Kalau nak panggil diaorang semua makan, saya cuma cakap, Ajoi makan! Semua anak saya akan datang ke meja makan!”

Pegawai: “Hmm, tapi macamana kalau kakak nak panggil seorang jer?”

Wanita: “Ah no problem encik, saya cuma memanggil nama bapa diorang jer..”


amacam boleh fikir kat mana logiknya hehehee...
try the best keh ehehehheeEmoticon



p/s: aku terjumpa kat google je ni,kalau korang hebat cuba la..

Welcome to www.FreeSmileys.org

10 ulasan:

  1. em , knp burung mati pndang ke langit ?

    pastu , yg last tu , dy kawin 10 orang kot .. nme bpk lain2 .. keh3 ..

    BalasPadam
  2. HAHA. sebab selalunya burung terbang.da set dekat mind.klu sebut burung je msti pandang atas.

    hah yg tu kawin cerai.HAHA.sampai 10.HAHAHA.dpat 10 org nama yg berlainan bapa.:cool:

    BalasPadam
  3. hahha..jawapan aku same cam cik Ladies.. kuang3

    BalasPadam
  4. hihi..aku tersenyum nmpak gigi..ajoi..ajoi..:D

    BalasPadam
  5. hah sebab burung mati ne ade kat ats langit..mesti terjatuh

    ajoi ade 10 orang dan 10 ayah berbeza hehe

    BalasPadam
  6. hebatye korang dpt jwpn...aku tau yg atas jek..xterpikir lak mak dia kawen cerai sampai 10x...ciss!haha

    BalasPadam

Designed By