Breaking News

Selasa, 1 Februari 2011

Home » , » Isu tak boleh tukar nama kat facebook..

Isu tak boleh tukar nama kat facebook..


as-salam....wah update lagi hehe aku rajin pulak tetengah malam ni kan hehee... motif aku nak share pasal isu tak boleh tukar nama kat facebook,ada la sorang dua yang komplen tak boleh nak tukar nama termasuk la aku sebelum ni hehehee......


kalau korang nak tau apa sebab-sebab dia,haa bak sini doposen dulu ^^

  1. opcoz la sebab nama korang tak glamer langsung :D
  2. sebab name korang buruk sangat ekekekeke
  3. kalau dah mesin auto facebook pun reject name korang apatah lagi kami >.<
ekekekkeee suka aku erkk mampos aku kena sekeh ni karang hehehehe...
kat bawah ni aku petik sikit help kat fb,aku tau korang tu punya malas nak tengok kat fb kan kan kan,ni sekadar yang note yang perlu korang tau la.....

Please note that Facebook account names must adhere to the following authenticity standards:

  • Your full first and last name must be listed. Initials cannot stand in place of your full name. Nicknames can be listed if they are a variation of your first or last name, but only in the format "First Name ‘Nickname’ Lastname."
  • Your name must be listed using characters from one language only.
  • Your name cannot consist of any titles, symbols, numbers, unusual capitalization, or punctuation.

aku terangkan sikit lagi ea korang hanya boleh pilih nama hanya dengan satu language sahaja contoh kalau letak nama dalam language texas kena la ejaannya dalam language texas jugak,dah tak boleh mix lagi.. language texas ngan korea ke japan ke hehehe...paham, paham tak hehehe tak paham meh sini aku sekeh hehehe...perlu diingat jugak?tapi kalau korang pelupa tu maknanya korang dah nyanyok la tu ekekekee.....

fb jugak meletakkan limit pada penukaran name ni haa so sebelum men tukar-tukar name tu pikir la,selalunya fb akan block pada mereka yang suka tukar nama yang sama berulang kali,contoh umar tukar ke abu,lepas tu busan tukar balik ke umar,hehe disitu la masalah name ni wujud,rasanyalah hehehee....nak tau betul ke tak korang tanya la mark sendiri....ni teori aku je,penat pulak menaip kan best kalau boleh copy paste je dari otak aku ni ekekekkeee...

tapi kan ada gak yang kelakar pasal isu nama ni... fan page umar yang aku buat sebelum blog ni wujud jadi isu hangat dulu hehehe,name fan page tersebut 'umar dan lembunyerr' ada pulak sekor 2 manusia yang berpikiran sempit lagi kuno ni boleh pulak cakap siapa yang like fan page tersebut adalah lembu aku ekekekekkekeke,sian aku kat dorang tu,maksud aku mereka yang berpikiran sempit tu la,umar dan lembunyerr maksudnya aku dan lembu aku la kan kan kan tak nampak ke dalam pic tu umar dan encik lembu yang hensem tu ekekekekee..

uiyoo aku menaip sendiri ni ekekekkee,bangga tak bangga tak hahaha....

p/s: aku nak letak nama umar bibier yg cute fb reject T_T sobs3....

6 ulasan:

  1. haha part yg kedua tu betol, selalu sangat tukar-tukar name haaaaaa hamekkk, tak boleh tukar lagi, ape daaaa mark *sambung sendiri name penuh dye* nie :P

    BalasPadam
  2. umar bibier yang cute ? adusss. TAK patut betul fb rijek =))

    BalasPadam
  3. aku & chunk dah kene limit.. uhuk2..

    BalasPadam
  4. hahahah ... apalah! ksian kalau dan fb pun x suka kat orang tu! hahaha ... :D

    BalasPadam
  5. umar dan lembunyerrrrrrr...kah kah kah kah kah

    BalasPadam

Designed By