Breaking News

Rabu, 20 April 2011

Home » » Contest Natural Beauty - Abg Stalker

Contest Natural Beauty - Abg Stalker



okeh buat julung kalinya saya join contest yang memaparkan wajah saya yang kacak ini haha ohGedix aku ya :D...
ini semua salah Biha beliau tag saya,kalau bukan beliau yang tag sumpah tak kan join :D
baiklah tanpa membuangkan masa.... jeng jeng jeng.......
picture ini sangat suci tanpa apa-apa yer..even sikat rambut pun tak hahaa...
wahai Abg Stalker terima kasih menganjurkan GA ini ye :)


click sini yg nak join

saya perlu tag 2 orang.

1.Nurul Huda (Dadek sayang)
2.toyolkiut

20 ulasan:

  1. omaiiijoodddd ! dia buat buat muka cute untuk dapat berus gigi :p

    BalasPadam
  2. alamak..
    muka suci tu..
    hoho..
    nak rasuah pe klau join ni??

    terima kasih!

    BalasPadam
  3. haha..cute bro.thanks join.mn r thu leh menang berus gg.gud luck k.btw,abg follow back.

    BalasPadam
  4. hehe..cute2.. kucing kat umah nenek saya yg comel pn kalah tau! hehe..

    BalasPadam
  5. hahahaa hamboi dok ngata ke ape nihh :D
    abg stalker: welkameback sy mahu ubat gigi je bleh x :D

    kakak, dadek: vote angah keh hahaa
    hantarkn undian ke abg stalker :P

    BalasPadam
  6. alahai cumeylnye...;;)

    BalasPadam
  7. cute gilerrrrr..... hahahahaaa... =))

    BalasPadam
  8. waa ! cutenye abg umar ni.. <3 ohek3..

    BalasPadam
  9. awk ni sape sbnrnye cik anon?? :-/

    BalasPadam
  10. waaa~ innocent nye....kih3 :D

    BalasPadam
  11. habis kiut dah gaye tuh . hahahahaha =))

    BalasPadam

Designed By