Breaking News

Selasa, 9 Oktober 2012

Home » » Sayang Maxis -_____-"

Sayang Maxis -_____-"

Since dah tak berapa nak aktif berblogging aku dah jarang sangat menulis, sebenarnya banyak benda dalam kotak pemikiran aku ni, tapi tak tahu dari mana nak mula, "jangan cakap dari hati la oii"

1st sekali aku kecewa dengan perkhidmatan maxis, sangat teruk wehh, -____-" lebih-lebih lagi bila aku subscribe BIS perhh lapan jam baru nak aktif, tapi kredit macam air dia telan sesuka hati abah dia, tak cukup dengan tu bila aku call service center, "sebentar ye encik, kami akan sambung encik kepada pegawai berkenaan" tadaaa!!! kemudian, oh ye encik terima kasih kerana menunggu, bagaimana saya boleh bantu" grrrrrrr kepala abah dia, kan lepas tu pass lagi kat CSR yg lain, setiap kali pass setiap kali tu la aku kena story balik dari awal!! apa kejadahnya maxis ni...

line lembab jangan cakap laa, kalau tak caya tgk kat twitter siap ada Htag f"""maxis lagi -____-' aku dah bertahun guna perkhidmatan maxis ni, sepatutnya diorang kena bagi pengiktirafan kat aku, faham tak!!!!! okbyee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By