Breaking News

Khamis, 20 Februari 2014

Home » , , , » Aku pilih CANON 650D

Aku pilih CANON 650D

naik jenuh juga untuk aku pilih sama ada nak beli Canon DSLR 650D ataupun Nikon DSLR D3200 tu je lah senarai yg aku ada bajet hehe.. setelah beberapa penyelidikan dan penelitian yg aku buat berdasarkan review dari pelbagai blog dan comparision antara kedua DSLR ni akhirnya aku pilih Canon 650D kenapa? canon? kenapa tak Nikon?, memang tak dinafikan dari segi quality image Nikon menang, tapi antara 650D dan D3200..

tapi hasil yg aku dapat 650D banyak Function yg D3200 tak ada, tapi tak ada masa nak discover lagi kehkeh.. ada user canon tak? meh la share ilmu..

By the way aku mencari Lens 18-135? ada suggestion tak?


aku tak reti sangat nak buat review ni, just nak share je kehkeh... lagi pula aku memang user canon first DSLR aku 450D lepas tu Upgrade ke 550D dan now ke 650D. hajat hati nak beralih ke nikon.
Tapi apakan daya canon lebih memikat hati, hehe..

ok Arios...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By