Breaking News

Rabu, 19 Mac 2014

Home » , , , » Penghinaan terhadap Laungan Azan.

Penghinaan terhadap Laungan Azan.

hello. wassap wassap...

hari ni gua nak cerita sikit pasal kerenah pelik segelintir kaum di dunia dan malah di negara kita... bagi pendapat gua tak perlulah kita nak terjentik dan melatah dengan kenyataan sebegini rupa walaupun bunyinya agak berbaur penghinaan dan perkauman..



kerana segelintir sahaja yg begini dan kerananya jugalah boleh merosakkan perpaduan antara kaum dan mungkin boleh mencetuskan perang antara kaum kehkeh, dari kecil kita dah di didik bahawa kita hidup di malaysia berbilang bangsa dan agama, sebagai manusia yg waras gua rasa lu boleh fikir dan belajar hormat agama orang lain.. unless kalau lu ada gangguan mental...

in fact perkara macam ni bukan benda baru, jadi gua harap ada pihak yg berwajib mengambil tindakan yg sewajarnya terhadap wanita berbangsa cina ni, gua percaya kaum cina yg lain juga turut tidak bersetuju dengan kenyataannya, sebab gua bukan rasist punya orang, gua ada ramai kawan cina dan kawan-kawan cina gua menghormati agama islam dan gua juga turut sama menghormati agama mereka...

ehem3: asso please la jangan rosakkan perpaduan antara kaum...


sumber dari teman whatapp identity dirahsiakan bagi tujuan keselamatan.

3 ulasan:

Designed By