Breaking News

Sabtu, 12 Februari 2011

Home » , , » Say No To i Follow U Follow...

Say No To i Follow U Follow...


As-salam....entry khas kali ni kira segmen pun boleh la hehehe...
ni bukan pasal autoblogwalking atau isu kopi pes tapi pasal blogger-blogger yang terlalu obses mencari follower,i follow u,u follow i? alamak sori la dik prepaid DG abang habis pulak ekekekee..

rata-rata yang buat macam ni ialah blogger baru,tak tahu la kalau ada jugak blogger lama yang habit macam ni hehehe...aku paham sebenarnya dah baru buat blog opcoz la follower pun tak ramai kan,tapi kalau entry best menarik bila orang datang baca kompem orang follow..
melainkan la artis ke tokoh-tokoh hebat ke,itu dah kompem2 orang follow dengan bangganya.

so tak perlulah buat blogger lain rasa serba salah,adeh tak follow kang kata sombong,pastu jap g nah amek kau buat spesel entry 'blogger sombong' ekekekkee memang nak kena sekeh la hahaa...

so follow jika suka follow jika blog itu menarik,blog aku, aku tak ada suruh sape-sape follow pun sape tak suka sila bayar doposen boleh blahh...tak payah nak banyak bunyik hehee..blog ni just for fun bagi aku bukan tempat aku mengadu nasib or mencari rezeki ke......

so sape yang setuju meh sebarkan isu ini,walaupun isu ni dah lapok tapi masih berleluasa aku tengok, okeh tu je aku nak bagitau,sape2 yang terasa padan muka ekkekee hari pun dah lewat malam mata dah ngantok dan perut mula lapa dan aku pun jap g mula la melalut yang bukan bukan so nunite gudnite happy saturday, esok kuar supernatural and smallville ep 13 hehehe x sabar nak tgk ^^,

14 ulasan:

  1. hmm tula kan.. ish3. xtau nak komen ape(tapi sbuk2 nak komen gak ni. huhu)

    BalasPadam
  2. hehe..adeh..mcm terkene je ngn entri ni..:P
    tp dlu la..skrg x wat da..hee~~

    tabik dgn sikap kamu ni..
    jrg ade blogger trus trg smpi cmni skali..

    terbaik wok..!!hehe

    BalasPadam
  3. OK Umar, insyaAllah saya akan sahut seruan Umar untuk sama-sama kongsi pasal isu ni nanti...saya pun naik penat nak follow balik semua follower, itu baru sikit...kalau follower ramai cam Umar ni, xkan la semuanya Umar nak follow kan...^_^"...

    BalasPadam
  4. Ala bende la da sebenarnye ben ashari pun pernah buat entry psl ni kalau x silap,gengblogger lagi ler siap buat kempem lg ekekekekeee... :D

    BalasPadam
  5. saya setuju tu,kadang2 diorang dah follow kita,tapi terpaksa fikir 2,3x kalau nak follow balik sebab blog diorang tak memikat hati(sorry)..so biarlah yang follow kita tu betul2 ikhlas dan tak kedekut nak singgah lagi

    BalasPadam
  6. sokong entry ni! :cool:
    macam memaksa orang follow je kan.

    BalasPadam
  7. ok..rara jenis ringan tangan klik butang follow..depend pada blog tu la..sama ada ianya menarik@ wat hati rara tertarik,memang akan follow..tapi tu rara..kalau dorang tanak follow,its ok..masing2 punya pilihan kan..

    BalasPadam
  8. ada org suka ckp mcm tu..tp sy kt shoutmix cuma kata 'singgah' jer pastu owner blog pandai2 la tengok ada ke tak muka sy terpacak kat follower. sesusah jer sy nak naip pjg2 kt shoutmix suh folo balik. tp selalunya ada klu blog yg sy blom masuk lg. pastu klu owner blog nk wat kunjung balas nk folo sy ke tak ikut suka...x paksa pun:)

    BalasPadam
  9. setuju ckp ko.. but atleast kita support junior2 blogger.. bukan setakat follow tapi bagi idea2 untuk depa improve lagi entry.. tak gitu.. lagi blogger mcm ko nie.. aku rase dah bleh tabur bakti kat junior2 level tuh..

    BalasPadam

Designed By