Breaking News

Rabu, 8 Disember 2010

Home » » Rahsia Artis Yang Dibongkarkan

Rahsia Artis Yang Dibongkarkan


Pagi tu aku pergi kerja macam biasa, dengan menaiki Perodua Rosmah kaler oren... Proton Najib ku rosak lagi... Enjinnya dah tua sangat kot... Tayar pun dah kempis... Disebabkan aku bangun awal pagi tu, aku pun g brekpes dulu kat warung mamak...

"Dei, kasi nasik lemak sama milo suam satu... Bagi yang sedap-sedap punya", pesanku kepada encik mamak...

"Hei bos, semalam punya makan pun bos tarak bayar lagi", balas encik mamak pula...

Aku menjadi sangat bengang dengan encik mamak... Aku ajak encik mamak tu gaduh kat belakang warung... Encik mamak pun setuju... Tiba-tiba dia keluar dari dapur sambil bawak pisau daging... Cilake! Aku pun terus lari...

Aku lari sampailah kat satu lorong sunyi... Pelik, kondom bersepah tapi takde sape-sape pun... Selalunya banyak mak nyah berkeliaran kat situ... Pastu baru aku teringat hari tu hari Senin... Mak nyah tu sumenya cuti hari Senin... Nak rehat kata mereka...

Tetibe, datang beberapa mamat yang nampak agak samseng... Sumenya bermuka ganas... Sumenya hisap rokok... Sorang je yang tengah kunyah chewing gum... Mesti yang tu ketua mereka... Aku terkesima sebentar...

Tak pasal-pasal diorang pegang aku... Aku menggelupur mintak dilepaskan...

"Hei bodoh!", jerit ketua samseng...

"Sape bodoh?", tanyaku inginkan kepastian...

"Kau lah!", jawabnya...

"Owh...", balasku...

"Bagi sume duit ko ngan pape barang berharga ko kalau taknak 'mati' !", pinta si ketua samseng sambil mengacu pisau kat zip seluar aku...

"Tolonglah encik samseng... Aku dah takde duit dah skang ni... Nak brekpes pun tak lepas... Kalau ko nak bini aku pun amek jelah... Janji aku selamat... Plis!", rayuku kepada ketua samseng...

"Sape bini ko?", tanya beliau padaku...

"Nora Danish", jawabku...

Tiba-tiba mereka sume tersenyum seolah-olah dapat jaringkan 5 gol sekaligus macam Berbatov dan bukan macam Drogba...

"Baiklah kalau camtu... Bagi nombor tepon dia ngan alamat rumah ko cepat", kata ketua samseng lagi...

Aku pun terus bagi tanpa berlengah... Pastu mereka sume pun terus beredar dari situ... Fuuh... Nasib baik aku selamat...

Itulah episod hitam yang menyebabkan aku ngan Nora bercerai dan bergaduh sampai sekarang... Ketua samseng tu pergi bagitaw sumenya kat dia... Skang dia pun dah jadi penternak katak... Mungkin aku bukan Putera Katak yang sesuai tuk Nora... Nak menyesal pun dah tak guna... Tapi, Alhamdulillah, aku bahagia ngan bini baru aku skang...

Aku harap takde orang nak rompak aku lagi...

26 ulasan:

  1. macam penah bace kat blog orang lain je before ni... betol wak. tak tipu.

    BalasPadam
  2. hahahahaha..... kisah putera katak dan labunya..hehe

    BalasPadam
  3. hahaha jgn kate bini baru ko lisa surihani lakk

    BalasPadam
  4. hahahaha
    adeh bro
    betul ke cerita ni
    hehehe

    BalasPadam
  5. hehehe...
    kcian dgn nora danish.. :)

    BalasPadam
  6. uu sy sangat2 xpaham cerita ni.. hehe.

    BalasPadam
  7. hahahhahaha...

    suspen tapi kelakar....

    BalasPadam
  8. ni cerita drama TV brapa ek? cam RTM je..hahahaha

    BalasPadam
  9. ahhahahah sengal.

    J.M.R , tb3 laa. cerita putera katak :D

    BalasPadam
  10. sape wife baru..??

    BalasPadam
  11. "Hei bodoh!", jerit ketua samseng...

    "Sape bodoh?", tanyaku inginkan kepastian...

    "Kau lah!", jawabnya...

    "Owh...", balasku...


    hahaha!

    BalasPadam
  12. ha ha...... seingat aku ex hubby ND tak hensem.... ko tak hensem ek.....??

    BalasPadam
  13. Hahahahha..... dijadikan cerita... macam tuh upenya kisah benar.. hahaha..

    BalasPadam

Designed By