Breaking News

Jumaat, 28 Januari 2011

Home » » Contest Gambar Tak Nampak Muka Paling Cool

Contest Gambar Tak Nampak Muka Paling Cool



aku Telah ditag oleh tia,ko memang nak kena sekeh ekk tia :D
aku sebenarnya alergik ngan GA ni hahaha!
tapi tia punya pasal tak apa la,
ha tia bak sini doposen upah sebab aku dah join hahahaa =p





GAMBAR X NAMPAK MUKA! sebab muka cute sangat! HAHA
nah ambik pic nih!
:::
:::
:::
:::



p/s : Sape komen memang aku sekeh!!!hahaa....


malas nak tag orang sape nak join,
join je buat macam kontest sendiri hahahaha....


sape2 nk join click je sini.. :)

12 ulasan:

  1. muke kau ke ?? tpu tpuu.. =P xcool pn

    haha.. *mnx kene sekeh sejibik~

    sampai skang kau x sekeh2 aku pn beb =P

    BalasPadam
  2. ak tak cool weh,ak hot hahahahaa... =))

    BalasPadam
  3. gud luck2.. wish gud luck kat saya jugak!! hahaha

    BalasPadam
  4. umar comey!!hahaha

    BalasPadam
  5. @ dieabella

    plsss jgn kata begitu blusshhiiiingg >.<' hehehe :))

    BalasPadam
  6. tersifu-sifu malu kan...huhuhu. COOL!!! :-bd

    new entry:
    http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/01/oh-bruno-mars-is-coming-to-town-im.html

    BalasPadam
  7. aww! :cool:
    ni baru cute! tercabar arrr! huh!
    oe nak sekeh tia arr! meh sini kita tumbok2! =))

    BalasPadam
  8. Salam...

    TQVM join k :)
    Tapi apasal xdpt nampak gambar ek? huhu

    Contest di tutup awal sedikit dari tempoh sebenar...bleh la datang k...huhu

    Dah ok nnt, sound2 d blog sy k...TQ :)

    BalasPadam
  9. eh...line xbagus...
    Nampak lah...hehe (malu plak)...haha

    BalasPadam
  10. cutenye walaupun x nampak muka..heheh

    BalasPadam

Designed By