Breaking News

Sabtu, 29 Januari 2011

Home » » Dunia digemparkan dengan penemuan sepisis aneh

Dunia digemparkan dengan penemuan sepisis aneh


As-salam...wassup-wassup dah lama aku tak update entry dengan menaip sendiri ni hehe al-maklum la dok kopi pes je kan hehehee....haa kali ni aku ada buah tangan yang terbesar, baik punyer la bak kata pak pande la kan...korang tau tak baru-baru ni dunia digemparkan dengan penemuan spesis makhluk aneh yang nak kata alien bukan alien,tatau nak kata apa,aku tak berani pulak nak komen tentang spisis penemuan terbaru ni,boleh la dikatakan spisis mamalia yang dah pupus....

malas pulak aku nak menaip lagi ni hahahaa,aku nak kopi pes tak ada pulak orang buat review pasal penemuan terbesar ni, hai satu dunia da dok heboh kot tak akan la korang yang BW manual ni tak tau,hai guna auto jugak ke hahahaa,k lah back to da point,aku tak nak kopi pes pic dan profile makhluk tersebut bukan apa ngeri kot nak letak kat blog aku ni hahahaa....

tuk kemudahan korang aku kasi link facebook dia je la ea,jap-jap korang ada facebook tak?
cakap tak ada? memang nak kena sekeh la korang ni hahahaa,tapi sebelum korang decide nak tengok spisis ni baik fikir lapan juta kali kang ada jadi trauma ke apa,jangan nak salahkan aku.. aku tak paksa korang tengok or click, dah click tengok? atas tangjawap sendiri la...

nak tengok makhluk tu click sini

p/s: makesure korang mesti ada akaun facebook baru boleh tengok ok...
p/ss: segala risiko korang tanggung sendiri.....

17 ulasan:

  1. sye xde fb.. huhuhu. lawak la statement umar. 'dah lama aku tak update entry dengan menaip sendiri ni hehe al-maklum la dok kopi pes je kan hehehee' ni pon lawak 'ai satu dunia da dok heboh kot tak akan la korang yang BW manual ni tak tau,hai guna auto jugak ke hahahaa'.. hehehehe. :D

    BalasPadam
  2. argh.tipah tertipu la ni? cis. HAHA ~x(

    BalasPadam
  3. eh, link tu ke mn? xde pape pun..

    BalasPadam
  4. hish ! kne tipu rupenyer ! aduyai.... :))

    BalasPadam
  5. haiyaa...klo ngeri ada acc fb pon x mau tgk gak... ;p

    BalasPadam
  6. @fAiRy PrInCesS

    hahahaa ye ke, =))


    @amira afiqah bt mohd yusof: hahaa apakah =))

    BalasPadam
  7. its prank! hehe.. smart kan org buat link tu :)

    BalasPadam
  8. 8-> hmmm pk jap. kene tipu ke tak nih. hahahah

    BalasPadam
  9. haha..sengal jek..
    beria je tgk...

    BalasPadam
  10. adehh ! tkene saye.. b-(

    BalasPadam

Designed By