Breaking News

Sabtu, 7 Mei 2011

Home » , » Ini cerita gua dan Ana raffali (kisah benar)

Ini cerita gua dan Ana raffali (kisah benar)


Gua kan selalu tido lewat,bila gua tido lewat agak-agak mak lu'all marah tak hahaa !
im just joking...masalah gua sekarang ni bila gua tido lewat mesti gua mimpi? mimpi pulak lain macam beb?
bukan mimpi basah ye..gua dah remaja bai hahaa! kadang-kadang mimpi gua ni siap ber-episode-episode macam drama korea pulak kan ! aaa ni gua nak kasi story situasi mimpi-mimpi gua kat lu'all semua..

situasi 1:
disuatu petang indah ditaman sebuah pulau rahsia cuaca agak suam-suam kuku la...

Ana raffali: sayang you dah selamatkan i dari orang jahat tu, oh! you my hero sayang <3
Gua: small matter la sayang no hal la,i kan ada superpower,lagi pun ni kan mimpi i sayang opcoz la,dan sebab dalam mimpi i jugaklah you jadi milik i ohek3 :3

dengan bangga beb gua cakap camtu kat ana raffali haha...!
ana raffali tu lu'all tak yah jeles sangat la...

situasi 2:
keadaan semua gua da lupa la beb haha!

Gua: sayang i rimaslah kenapa you ramai sangat peminat ni,kenapa i tak ada peminat,ni you minat and syok kat i pun nasib baik je sebab dalam mimpi i,kalau dalam mimpi you,mimpi la i eehh i kacak la lagi kacak dari anuar zain tau!

Ana raffali hanya mampu diam seribu bahasa,maklum la mimpi gua beb dia tak leh nak wat pape haha...

So moral of the story jiran gua nak sampaikan ialah hiduplah didunia yang nyata wabillahi taufiq wal hidayah wassalamu'alaikum

15 ulasan:

  1. bile nak dapat ana rafali tuh ? :S

    BalasPadam
  2. hahaha mlm nnti sy tdo dpt la tu =)) =))

    BalasPadam
  3. tolong ingatkan aku..huhu..ana nyaynyi

    BalasPadam
  4. hehehe hari2 mau mimpi ker ?:-t
    moga berjumpa di alam realiti sinun..hehe

    BalasPadam
  5. mmpi je yg mampu,reality tu jgn kate ana raffali sape2 pun xnk,,mklum la sy x kacak :3

    BalasPadam
  6. kui3...sengetttt ! mimpi dy ke,bek mimpi aku..haha..=p

    BalasPadam
  7. hhaha nk mimpi cik ida kne la ade connection dlu :D hahaa

    BalasPadam
  8. @Fatimah Zahra': biasa la mak sy ckp angan2 kne tinggi :D :D :D

    BalasPadam
  9. haha.berpijak di bumi yang nyata.

    BalasPadam
  10. Alaa...mimpi jer tapi kalu iyepun apa salahnya.

    BalasPadam
  11. hahaha jumir terbaikk :D :D :D :D

    BalasPadam
  12. haha . kelakar . kisah benar tu . :-o

    BalasPadam

Designed By