Breaking News

Khamis, 5 Mei 2011

Home » » Terbukti Pompuan kaki belit????

Terbukti Pompuan kaki belit????

Gua malas nak cite lebih,gua nak kasi remind kat semua la..
hati-hati la dengan pompuan ni...da lama da gua dengar cite
tapi gua tengok dia makin menjadi-jadi so sebagai langkah berjaga-jaga
baik gua tayang je muka dia kat sini...gua nak buktikan yang bukan laki je
kaki belit ...
pompuan ni mmg kaki belit bai !!!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




HAAA.... kaki belit kn kn kn :D

hahaa sekadar gurauan je kahkahkahkahkah

19 ulasan:

  1. aik tak dak coment lagi... meh chek nak komen... kaki belit ok apa.. jangan cakap keling dah...

    BalasPadam
  2. ni nama die kaki berbelit bro...

    BalasPadam
  3. :D :D :D :D :D :D :D
    ampun dan mf jika terkasar bhsa :))

    BalasPadam
  4. terkejut aku tgk gambar cam tu. hahhaa. okay, kalau pompuan tu menang sah KAKI BELIT!

    BalasPadam
  5. kahkah.. mmg berbelit kaki die. hehe

    BalasPadam
  6. takleh wat orang rumah nie... asek membelit.. idak bergerak kita!!!

    BalasPadam
  7. uishhh... kaki getah ka apa tu ?? haha

    BalasPadam
  8. :)) mmg pembelit..tp pompuan dlm gmbo tuh jelah...kui3

    BalasPadam
  9. haha.. sengal tol..

    weyh umar.. bace nie..
    http://www.umarfaruq.com/2011/05/nama-aku-umar.html

    BalasPadam
  10. korg jgn jadi cmtu ye hahaha =))

    BalasPadam
  11. ceh umar...haha....mang tol kaki belit 2....kahkahkah...gua terkena...demmm =.=

    BalasPadam
  12. erkkk..hahahahahaaha!!!! =))
    senak tgk kaki terbelitttt!

    BalasPadam

Designed By