Breaking News

Ahad, 15 Mei 2011

Home » , » Ucapan selamat malam kepada blogspot

Ucapan selamat malam kepada blogspot

selamat hari apa pun kepada anda semua tak kira pagi ke petang ke malam ke..entry ni ditulis ketika blogspot yang hampeh ni kondem bak kata nabil server down~ haih..rasa cam nak gila hidup tanpa blog,hidup tanpa awek gua cool lagi hehee..
soalan cepumas ada tak orang nak baca entry aku jika ianya ditulis sendiri oleh aku hehee..
suatu masa dulu aku dikondem dengan teruk..masa tu aku rasa nak stop je blogging sebab aku rasa masa tu macam ramai gila hatter aku tapi aku cool je,rasa macam hampeh gak la bila dikeji dibenci ni..brutal-brutal jugak hati taman ada bai hahaa..

orang tak suka aku copy paste lawak-lawak,info-info ke apa ke okeh aku da kurangkan ^^ pastu aku dah tak ada idea nak berblogging macam mana ni hahaa,akhirnya lantak la aku copy paste je lawak-lawak ke info-info yang aku rasa menarik hehe,tapi aku tak rembat kat mana-mana blogger ye noktah.

dan jutaan terima kasih kepada mereka yang masih sudi bertandang ke sini dan masih sudi follow aku even aku tulis kat atas follower aku 'jangan follow gua nanti orang marah follower gua ramai' hahaa gedix tak

motif aku ni nak bagitau kalau korang kena hantam ke kondem ke rilek dan cool je jangan mudah melenting..
dan jangan jugak asyik kejar trafik kejar follower, "follow saya plss" "plss follow saya" jangan~ orang tak suka,blog best orang follow jangan risau, macam umar lain la umar kacak macam anuar zain,feymes macam zizan rajalawak
lagi satu diingatkan dunia blogging malaya ni kecik je..macam umar lain la network blogging umar sampai texas nun hehe..

ucapan aku kepada blogspot semoga server tak down lagi,naik nyampah aku dengar orang komplen-komplen...

8 ulasan:

  1. hu3..biaq pi la org nak kata pa kat ang,...
    rasanya xsalah pon nk copy bnda2 cm tu..
    kongsi maklumat kan...
    nnti kta tak tau..dh jd ktinggalan zaman...
    ameekaw....
    :D

    BalasPadam
  2. Nor Suhaiza: tengs tau ^^

    Tia: xde motif lngsung awk nk gelak cm2 :(

    BalasPadam
  3. tulis je pape..
    janji kita ikhlas ye dop?..huhu

    BalasPadam
  4. umar tulis mne penah ikhlas penat tau nk taip ekekekeke :))

    BalasPadam

Designed By