Breaking News

Khamis, 2 Jun 2011

Home » , » Cukup-cukuplah tu tak ada manusia yang lepas dari kesilapan.

Cukup-cukuplah tu tak ada manusia yang lepas dari kesilapan.

aku bukan nak dapat tempias trafik dari isu milano evans ni tapi aku kesian la dekat adik milano evans ni. budak yang baru berusia 14 tahun bayangkanlah satu alamaya ni caci hina dia.
kita sepatutnya bimbing dia nasihati dengan cara yang halus. memang dia salah, tapi tak patutlah korang kondem dia sampai macam ni.

dekat fanpage facebook tu lagilah ya'allah aku geleng kepala la tak tau nak cakap apa. korang dah ada tiket jaminan ke syurga ke.

dia tak matang lagi,budak yang baru nak kenal dunia, so jangan la hentam dia lagi. dia ada family. fikir-fikir dan renung-renungkan. kita sesama melayu yang beragama islam kan. aku percaya dengan gaya hidup moden zaman sekarang ni bukan adik milano evans je yang buat kesilapan macam ni.

disini umar yg cute ingin memohon maaf pada pihak adik milano evans sebelum ni umar ada share mengenai pengakuan beliau tersebut.
tetapi bukanlah niat untuk kondem atau menjatuhkan beliau.

Rasulullah s.a.w pernah bersabda yang bermaksud, "Sesiapa yang menghina seseorang kerana dosa yang pernah dilakukannya, maka dia tidak akan mati sebelum melakukan dosa tersebut." (Riwayat al-Tirmizi)

apa-apa pun konspirasi yang terjadi ni umar harap anda-anda sekalian renung-renungkan. kata orang dunia ini berputar. maaflah jika ada yang terasa. ni sekadar pendapat umar. peace no war.

7 ulasan:

  1. betul umar..setuju..patutnya kita ramai2 doakan supaya Allah buka hati dia untuk berubah kan? kita x boleh jamin pun kita sendiri dapat masuk syurga ke x kan?

    BalasPadam
  2. ye kite xkan pernah lari dr kesilapan..
    em budak ni sebaya dgn adk aku...

    YA ALLAH bukalah pintu hati kami untuk bertaubat ke jalanMU YA ALLAH.insyAllah ;)

    BalasPadam
  3. yup ! tp sye tgk kt blog die, fulamak ! hentam bkn main semue ! mcm semue dah konpem masuk syurga aje.... sian kot dkt die... erm...

    btw, umar yg cute? umar pink? hahah :D

    BalasPadam
  4. thnx semua. sama-sama la kite doakan tuk adik daten milano evans tu keh ^^, :)

    @amyzana: nak lebih mesra panggil je anuar zain =))

    BalasPadam

Designed By