Breaking News

Rabu, 8 Jun 2011

Home » , » Gua Bangga Dilahirkan sebagai Melayu.

Gua Bangga Dilahirkan sebagai Melayu.


dulu masa gua baby yang sangat kacak dan comel gua sangat la bangga dilahirkan sebagai bangsa melayu. yang hidup dalam keadaan suasana aman damai permai makmur *kononnya.
dalam hati gua wahh untunglah dilahirkan sebagai bangsa melayu dan mak bapak gua pun untung dapat anak yang kacak macam gua ni.
gua pun membesarlah dengan rasa kasih dan sayang dari family dengan gaya hidup budaya melayu.
setelah gua mula nak merangkak-rangkak,gua asyik terdedah dengan situasi jiran-jiran gua gadoh sana, gadoh sini, ngumpat sana, ngumpat sini. tak cukup jiran gua, kawan-kawan gua pun sama, perang sana, perang sini. kondem sana kondem sini. wahh dalam hati gua budaya melayu memang terbaik.
mula-mula gua ingat jiran-jiran and kawan-kawan gua je. rupanya hampir seluruh genarasi melayu pun lebih kurang sama. memang terbaikklah. gua bertambah +++ bangga dengan melayu. "agak-agak dah meluat ke baca ni" rilek tak habis lagi ni. bila gua start blogging lagilah gua bertambah bangga dengan melayu. perhh dekat alamaya lagi hebat melayu bergadoh, kondem-kondem sesama melayu memang masing-masing pro.. sesama melayu pun berpuak.
memang terbaiklah gua bangga jadi bangsa melayu.

walaupun gua ni melayu naif. gua tetap bangga la. hidup melayu.

8 ulasan:

  1. :-t
    ahahahah..awesome
    jenis ngumpt sampi 2 tmn sebelh pun leh tau

    BalasPadam
  2. memang bangga r.. cume part melayu gaduh tu, gua no komen..

    BalasPadam
  3. wah...double meaning neh...huhu

    BalasPadam
  4. enna pun bangga jadi orang comel! huaaaah

    BalasPadam
  5. cik wanie pon bangga jadi org melayu...:)

    BalasPadam
  6. tak nak ketinggalan lah.nak bangga jugak. bukan leyh pilih bangsa ye dak. harus bangga 8-}

    BalasPadam

Designed By