Breaking News

Ahad, 5 Jun 2011

Home » » Lagi isu Panas pelakon gaduh dengan blogger.

Lagi isu Panas pelakon gaduh dengan blogger.


Blogspot dah jadi 1 platform yang terbaik tuk jadi peymes dalam masa satu hari je. lepas ni tak payah la susah-susah nak masuk AF ke Rajalawak ke. buat je satu statement yang panas kompem peymes la. hehe.

isu daten milano evans macam dah agak sepi. timbul pulak lagi satu isu panas pelakon gadoh dengan blogger. ekekekeke gelak besar aku baca semua komen-komen kat FB yang hentam gambit mahu pun yang pertahankan gambit.

Aku tak sokong sape-sape pun. noktah.

Ada satu perkara je aku nak tanya. kita ni blogger ke gangster? kes daten milano evans pun rata-rata semua dok hentam maki hamun hina bagai semua ada la. cite pasal dosa pahala syurga neraka semua hebat-hebat. hai dah ada tiket ke syurga ke.

kalau ye pun dia buat salah buat dosa jangan la kita pun ikut sama buat dosa dengan maki hina dia. tegurlah dengan cara yang betul dan halus. kita kan bersaudara sesama islam.

aku langsung tak sokong gambit or blogger-blogger yang tak puas hati dengan statement gambit yang agak memang kasar tu. aku cuma nak sampaikan "aku lihat layu dalam melayu" bangsa melayu bergaduh sesama bangsa melayu, bangsa lain tersenyum melihat. aku yakin karam sing walia kompem tersenyum lebar.

peace no war, ni just pendapat aku je. kalau salah maaflah.








6 ulasan:

  1. btol ! org dh tgor die tp die maki kite plak ~ tu yg dorg semue balas makian cercaan hinaan dan apa-apaan dkt si gembil 2 balik ~

    BalasPadam
  2. xtau pape pon yg diorg ni hebat perkatakn,.nmpk sgt CN ni mamun,.hehe,.pape pon,plis la,jadi org melayu yg berbudi,.

    BalasPadam
  3. memacam dah skang nie..... semuanya MELAYU.....

    BalasPadam

Designed By