Breaking News

Selasa, 12 Julai 2011

Home » , » Seperti Satu Penghinaan Terhadap Raja. or what supposed we said?

Seperti Satu Penghinaan Terhadap Raja. or what supposed we said?



Omg! Omg! Omg! someone telling me, what the hell is going on here??? Gua tak nak komen apa-apa, member gua share kat group Facebook, gua pun macam biasa, rembat la, dan memang buat gua hangin, bagi gua ni satu penghinaan ke atas Raja, sangat Biadap ok. "LOL"

your not supposed to say like that man, remember where you came from, anyway i gave you triple s***....

Kata orang, cakap siang pandang-pandang, Cakap Malam dengar-dengar. terlajak kereta BMW boleh undo, terlajak Update status kat Facebook jangan sediri mahu ingatlah. boleh delete dan snip jugak bro. malaweyy macam Karam sing walia tak :D

nahh amek ko dah masuk paper agagaga
Penuntut hina lagu Negaraku

12 ulasan:

  1. Agaknya dah tak ada kerja dia nak buat!

    BalasPadam
  2. dye nie nak publisiti nie..kompem! tetibe jek wat hal mcm nie

    BalasPadam
  3. kenapa nk salahkn raja? raja kita at least dengar 2 2 pihak apa? eeee kalau kerajaan tahu bole d buang negera ni... aku sokong dia kene buang negara. tp yeke tu profile dia?

    BalasPadam
  4. woh... giler brani... nn dah masuk paper..mintak maaf secara terbula = glamer.. nak glamer haram nih..

    BalasPadam
  5. bro umar dan kawan perasan x..
    hehe
    Mohd Shakir Razali tu adalah aku
    hehe
    trimas yer bro umar tlg sampaikan

    BalasPadam
  6. eiii tak betul kot dia nih. kesian kesian.

    BalasPadam
  7. mende gini undang kontrobesi...nk mengepos status pon ce pikio dulu..t kome yg susoh... aiyarkkk..

    BalasPadam
  8. memang kurang ajaran betul budak ni..!

    BalasPadam
  9. aku ase lah die ni nk jadi artis, tp x dapat maby nk galmor sangat lah..hahah pe2 pun die ni GILA!!

    BalasPadam

Designed By