Breaking News

Ahad, 7 Ogos 2011

Home » » Kenapa Aku Tak Famous Famous lagi (?)

Kenapa Aku Tak Famous Famous lagi (?)

[Amaran keras: tolong jangan kentut merata rata]

Patah tumbuh hilang berganti, hujan turun cendawan tumbuh tak henti henti hehe, pandai tak gua berpantun aaaa terer kan, haha!


ni nak story sikit, sambil tu nak promot jugak 20 hb 8 ni gua dan group BTO ada buat event berbuka puasa kat Dataran kuala lumpur, semuanya di tanggung beres oleh diri anda sendiri, so makna yang jelas di situ tak ada sponsor la :D kalau ada yang Free jom la join hehe..

apa aku nak cerita tadi, adoi dah lupa haha. aaa ni sekarang ni group - group blogger kat facebook tumbuh bagai cendawan! makin meninbun pulak kan haha..

industri blogger di kalangan warga malaya dah semakin pesat membangun, dengan hanya create satu acoount google dah boleh create satu blog aaa secara tak langsung dah bergelar blogger! boleh dah mengejar glemer dan publisiti kehkehkehkeh! sama la macam gua jugak dari dulu nak feymes tapi tak feymes! feymes! nak kata gua tak ensem gua ensem! muka gua lagi ensem dari anuar zain oooW! gua jauh lebih kacak dari ben ashaari... tak caya tengok ni bawah ni laa...


Nampak kan kacak kan anuar zain, aaa gua lagi kacak beb tak tipu :D


Nak termuntah baca entry ni kan??? agagagaga! kalau nak muntah pergi tengok cermin cepat! kompem terus termuntah :D


ini sahaja untuk pagi ini, selamat memandu dan hati hati pabila melintas jalan... merah tanda berhenti kuning jaga jaga! hijau jalanlah dengan selamat :)

5 ulasan:

  1. tak perlu pemes

    ckupla kalau de pembce setia

    BalasPadam
  2. @Iffah Afeefah
    haha saje je gurau2 :D
    pg2 kn xtau nk wat pe :D

    BalasPadam
  3. gua dulu ade blog gak bro.. baru seminggu buat berjuta-juta org nk follow..femes sangat pun x best jugak..last2 gua tutup blog tu..haha =))=))

    BalasPadam
  4. @Anonymous
    wahh lu dah feymes tahap lain mcm ni ekekeke =)) =))

    BalasPadam
  5. ish..blog ni dah femes pun...:)

    BalasPadam

Designed By