Breaking News

Rabu, 28 September 2011

Home » , » Blogger Tercinta (BTO) Bowling Tournament: Anda Di jemput hadir.

Blogger Tercinta (BTO) Bowling Tournament: Anda Di jemput hadir.


As-salam, helo hellooo.. heloo bebehh, dengan nada suara ala ala faizal tahir selamat malam~~ diucapkan kepada anda semua, jika anda berada di plenet lain mungkin keadaan bukan malam hehe, okeh bebeh lets talk about the real point, bebeh bebehh sekalian seperti sedia maklum kami para para admin Blogger tercinta mengadakan satu event bowling tournament yang bakal berlangsung dimana? dimana lagi di berjaya time square kuala lumpur la hehe, jangan lupa bawa kuih raya lebih dan fresh oren :D..

Untuk event kali ni bukan sahaja blogger yang terlibat sama, maybee ada dalam 15 orang luar yg tiada kena mengena dengan blog turut serta bagi memeriahkan majlis, umar dan makcek dayana ramli sangatlah berkerja keras untuk memastikan segalanya berjalan dengan lancar,
okeh bebeh ada perubahan yang berlaku sikit untuk lucky draw hanya untuk peserta yang mendaftar sahaja, hadiah-hadiah menarik bakal menanti para peserta, hadiah yang telah di sponsor oleh umar sendiri dan juga ainna jalil aka enna banana, dayana ramli, banzai, dan juga norhayati rostam, jika anda ingin turut menjadi sponsor meh la hehe..

blogger famous mas ahmad safwan juga turut hadir :D hehe. dan ramai lagi blogger famous yang bakal hadir okeh bebeh jumpa anda di ampang superbowl berjaya time square pada 08/10/2011 10:00 AM - 5 PM.

untuk keterangan lanjut mengenai Event klick sini.

1 ulasan:

Designed By