Breaking News

Ahad, 4 September 2011

Home » » Kaki karut...

Kaki karut...

tadaaaa! cantek tak, siapa kenal awek ni angkat tangan!! ada hadiah tuk korang!

alaamaak! hahh dah puas beraya! mana tak puasnya beraya sakan la kata kan! sampai terabai kekasih hati aku ni aaaaa blog doposen.com ni kekasih no 2 gua hehee, dulu no 1 sekarang terpaksa cakap no 2 ekekee maklum la sekarang dah ada ana raffali aaa..

berbalik pada isu asal gua, aaa gua nak story sikit pasal hari raya ni, aaa tapi macam biasa la biar gua story pasal sinopsis dulu kan, aaa macam cerita cerita drama melayu yang lain jugak dan yang seangkatan dengannya, setiap cerita ada hero, bila ada hero, mesti ada heroin, dah ada hero dan heroin ada la pulak orang jahat, orang jahat pulak selalunya mesti ada ramai geng, aaaa hero pulak mesti sorang je, pastu lawan dengan orang jahat yang ramai tadi, hamboihhh! yang paling best sekali hero sorang comfirm menang owww!

mana taknya yang geng jahat tu harap je pegang sniper la pedang allmistake la, tapi tunggu kene sekeh jatuh pengsan, nak buat camner ikot skrip katanya, untunglah kau hero kan, part paling tak tahan wa cakap lu heroin mesti cun gila haha :D tapi yang paling penting setiap cerita tu mesti ada jalan cerita, walaupun cerita hampeh ehh! ni sampai gua lupa ni gua nak cerita apa sebenarnya ni ekkeekkee, okbye.. :D

selamat hari raya maaf zahir dan batin dari encik lembu dan keluarga.

3 ulasan:

  1. apa yg nak dicerita pun lupa ke?

    aku pun da lupa apasal aku datang sini ar?..

    apaun, Selamat Hari Raya!

    BalasPadam

Designed By